دانلود و خرید کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید نیلوفر قرگز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید اثر نیلوفر قرگز

کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید

نویسنده:نیلوفر قرگز
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید

کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید نوشته نیلوفر قرگز است. کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید را انتشارات راز نهان منتشر کرده است و رویکردهای دنیای امروز درباره بازاریابی را بررسی می‌کند.

درباره کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید

در دنیای امروز، دگرگونی‌های بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه‌هایی متنوع، به ویژه در بازارها، مشاهده می‌شود. تغییر، واژه آشنایی است که توأم با فرصت‌ها و تهدیدهایی برای جوامع در زمینه‌های شغلی مختلف، گاهی عامل رشد و توسعه و زمانی عامل نگرانی و تحیر و واماندگی می‌شود. کشورها و شرکت‌هایی که پویایی را هدف خود قرار داده‌اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می‌یابند و گروهی که فقط متقاضی بر کت بدون حرکت هستند، از ایجاد هر گونه تغییر در موضع موجود نگران بوده، مقاومت شدیدی در برابر آن نشان می‌دهند - تا روزی که مجبور به پذیرش آن گردند. استفاده از بازاریابی - که واژهای نارسا و در عین حال جا افتاده و مصطلح برای Marketing است برای همه شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در صدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر، حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند ضرورت دارد. این کتاب رویکردهای جدید بازاریابی را بررسی می‌کند و اطلاعات کاملی در اختیار علاقه‌مندان و فعالان این حوزه قرار می‌دهد.

خواندن کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه مارکتینگ پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب قدرت بازاریابی حسی و تصمیم خرید

از طرفی درک رفتار خریداران سازمانی برای شناسایی بخش‌های سودآور بازار و نفوذ در این بخش‌ها از طریق پاسخ به خواسته‌ها و نیازهای آنان بسیار حیاتی است. هر تصمیمی که بازاریاب می‌گیرد باید مبتنی بر نیازهای شناسایی‌شده آن‌ها باشد. (اسفیدانی و سیدجوادین، ۱۳۹۵). خریداران واردکننده، با توجه به اینکه محصول خریداری شده را با هدف فروش مجدد در بازار هدف خود، خریداری می‌کنند؛ در زمره‌ی خریداران صنعتی به شمار می‌روند که عوامل مؤثر بر خرید آن‌ها با عوامل مؤثر بر خرید مصرف‌کننده‌ی نهایی تفاوت دارد. فرایند خرید در بازاریابی صنعتی، بسیار پیچیده‌تر از بازاریابی مصرفی است. تصمیمات خرید در بازاریابی صنعتی به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از قبیل پذیرش ویژگی‌های کالا، کیفیت کالا، در دسترس بودن به‌موقع، شرایط پرداخت قابل‌قبول یا دیگر شرایط تجاری، اثربخش بودن در هزینه‌ها، خدمات پس از فروش و غیره. تصمیمات خرید، عموما طولانی‌تر است و بسیاری از افراد در بخش‌های فنی، تجاری/ مواد اولیه و مالی در آن دخالت دارند. پس از قیمت پیشنهادی اولیه ارائه شده توسط فروشنده) در پاسخ به درخواست کتبی یا شفاهی خریدار (بین متخصصین و نمایندگان هر یک از بخش‌های وظیفهای سازمان‌های خریدار و فروشنده، مذاکرات و مبادله اطلاعات صورت خواهد گرفت. درنتیجه، تماس‌های درونساز به وجود خواهد آمد و بین افراد سازمان، رابطه‌ایجاد خواهد شد) هاوالدار، ۱۳۸۵: ۵.

امروزه دیگر ابزارهای ترویج بازاریابی مانند تبلیغات، چاشنی های فروش، روابط عمومی، فروش مستقیم و... جذابیت های گذشته را برای مخاطبان ندارد و شرکت‌های بزرگ ناگزیرند برای حفظ مشتریان از روش جدید بازاریابی حسی استفاده کنند. بازاریابی حسی تلاش دارد که با شناسایی و تأمین نیازها و علائق مشتری به روشی سودآور مصرف‌کنندگان را از طریق ارتباطات دو جانبه و زنده با خاطره ای مثبت و به یاد ماندنی درگیر کند، بازاریابی حسی، اندازه گیری تجربه مشتری از نشان تجاری را دنبال می کند و تصمیم دارد تا مشتریان را از مراحل ابتدائی آشنایی تا حامیان برند هدایت نماید. (اسپنس ، ۲۰۲۰). نخستین و مهم ترین اصل بازاریابی، توجه به خواسته مشتری است. سازمان‌ها بدون توجه به خواسته مشتری نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند. توجه به خواسته و ترجیحات مشتری، موجب رضایت و وفاداری او می‌گردد و در نتیجه، افزایش شهرت و اعتبار شرکت و همچنین افزایش سودآوری آتی شرکت را به دنبال دارد. آگاه بودن از ترجیحات مشتریان بالقوه می‌تواند دارای اهمیت بسیار باشد، اگر ترجیحات مشتریان را بدانیم، می‌توانیم بر رفتار آن‌ها کنترل داشته باشیم. ترجیح مشتری، ناشی از نگرشی است که به یک محصول یا نام تجاری خاص دارد. (ماری و همکاران ، ۲۰۲۰) 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان