دانلود و خرید کتاب عشق کاری دگر است زهرا مرادپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عشق کاری دگر است

کتاب عشق کاری دگر است شامل مجموعه داستان‌های کوتاه از گروه نویسندگان است که مطالعه آن را برای علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و هنری و شعری بسیار جذاب است.

درباره کتاب عشق کاری دگر است

داستان قدمتی به آغاز گفت‌وگوی انسان‌ها دارد. از اولین روایتی که انسان نخستین به دور اتش درباره شکارش گفت تا امروز داستان است. این کتاب مجموعه‌ای داستان جذاب است که به همت نشر ماهواره منتشر شده است. 

این کتاب داستان‌های مصطفی ابراهیم زاده، طیبه (بانو) انگزبانی، نکند خاموش شود، مرضیه دهقان، روشنک ذوالفقاری و هانیه ناظمی را گردآوری کرده است. داستان‌های کتاب روان و ساده‌اند و خواننده را با خود همراه می‌کند، پیش از هر داستان خلاصه کوتاهی از زندگینامه نویسنده هم آورده شده که به شما برای بهتر فهمیدن داستان کمک می‌کند.

این کتاب شما را با آثار نویسندگان تازه‌کار آشنا می‌کند و به شما کمک می‌کند تجربیات تازه ببینید و در دنیای قهرمان‌های متفاوت غرق شوید. 

خواندن کتاب عشق کاری دگر است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب عشق کاری دگر است

شاید همه ما آدم‌ها، روز، تاریخ و ساعت دقیق خاطره‌های خوب یا بدی که در زندگیمان رخ داده است را فراموش کنیم تا جایی که فقط صحنهٔ ضعیفی از آن در ذهن ما متصور شود. اما کافیست روزها و ساعت‌ها شما را به فصلی که در آن خاطرهٔ زیبا یا زشت، خوب یا بد زندگیتان رقم خورده است برساند. آن وقت همهٔ آن خاطرات زنده می‌شود و اگر آن خاطره خوب باشد شما هم خوب می‌شوید و اگر بد، روان شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پریشان می‌شوید. اما طبق نظریه‌ای خاص که سازندهٔ آن نظریه خود من هستم، باید بگویم فصل‌ها هر خاطره‌ای را هم به مدل خاص خودش به یاد شما می‌آورد.

مثلا تابستان از بس که گرم است خاطرهٔ شما هم همیشه داغ می‌ماند و اگر به آن رسیدگی نکنید شاید بگندد و بوی بدی بگیرد، یا اینکه خاطره‌ها در پاییز مثل بادهای پاییزی به شما برخورد می‌کند تا برگ‌هایتان زرد شود و بریزد. بهار که می‌شود خاطره شما برگ می‌دهد و شکوفه می‌زند و حالا خوب یا بد با آن اینگونه مواجه می‌شوید. اما فصل زمستان، این فصل خاطرهٔ شما را فریز می‌کند تا هیشه سالم بماند، و همین که هوا رو به سرما برود ارباب این فصل قبل از آنکه درخت‌ها را خشک کند می‌آید و آن خاطرات را با یک نسیم سرد و تاریک به شما تقدیم می‌کند تا اول شما را خشک کرده باشد.

اما بخش سوم و آخرین بند از نظریه فصول:

برخورد ما آدم‌ها با خاطراتی که فصول به دست ما می‌دهد متفاوت است، شاید یک نفر در خانه‌اش بماند، به بیمارستان یا به تیمارستان برود، اصلا شاد شود و مهمانی بگیرد. اما شاید کسی هم اول فصل که می‌رسد خاطره اش را بردارد و به سفر برود، که این واکنش منفعلانه آدم ها به فصول هم فرار ناپذیر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۱۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان