دانلود و خرید کتاب معماری آگاهی اشتراکی وضعیت در محیط های شبکه مدار حسین پرور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معماری آگاهی اشتراکی وضعیت در محیط های شبکه مدار اثر حسین پرور

کتاب معماری آگاهی اشتراکی وضعیت در محیط های شبکه مدار

معرفی کتاب معماری آگاهی اشتراکی وضعیت در محیط های شبکه مدار

کتاب معماری آگاهی اشتراکی وضعیت در محیط های شبکه مدار نوشتهٔ حسین پرور و مهدی نقیان فشارکی در انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی به چاپ رسیده است.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب معماری آگاهی اشتراکی وضعیت در محیط های شبکه مدار

در این کتاب براساس معماری سیستم‌های هوشمند با سطوح تفکیک چندگانه و هم چنین استفاده از مدل‌های داده‌آمیزی و آگاهی وضعیتی، یک معماری برای آگاهی اشتراکی وضعیت ارایه می‌شود. فرایندهای بیان شده در معماری آگاهی اشتراکی وضعیت توسط عامل‌های مختلف انسانی یا محاسباتی انجام می‌شوند؛ هم چنین با استفاده از روش شناسی تروپوز و چارچوب شناختی کاپرا، نیازمندی‌های سیستم آگاهی اشتراکی وضعیت تعیین شده و در نهایت یک روش‌شناسی برای توسعه و ساخت این سیستم و مثال موردی برای آن ارایه شده است. 

کتاب معماری آگاهی اشتراکی وضعیت در محیط های شبکه مدار را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب برای فعالان حوزهٔ طراحی سیستم‌های هوشمند در فضاهای اشتراکی مفید خواهد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان