دانلود و خرید کتاب خشم و اندوه پروانه یاراحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خشم و اندوه اثر پروانه یاراحمدی

کتاب خشم و اندوه

معرفی کتاب خشم و اندوه

کتاب الکترونیکی «خشم و اندوه» نوشتهٔ پروانه یاراحمدی در انتشارات آزادمهر به چاپ رسیده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید. داستان خشم و اندوه روایت زندگی پر فراز و نشیب دختری است به نام آرزو که مادر خود را از دست داده است و با مشکلات متفاوتی دست و پنجه نرم می‌کند. نویسنده به خوبی به شرح و تصویرپردازی جزئیات پرداخته است.

درباره کتاب خشم و اندوه

کتاب خشم و اندوه داستان دختری به نام آرزو است که سرنوشت، او را در مسیری پر فراز و نشیب قرار داده است. مادرش را از دست داده است و اتفاقات مختلفی که برایش رقم می‌خورد او را مجبور به جنگیدن مدام با مشکلات زندگی می‌کند تا بتواند یکی‌یکی آن‌ها را از سر راه خود بردارد.

چنانچه به خواندن داستانهای ایرانی علاقه مند هستید، مطالعه این کتاب می تواند گزینه خوبی برای اوقات فراغت شما عزیزان باشد.

کتاب خشم و اندوه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که به داستان‌ و رمان‌های ایرانی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب خشم و اندوه

رحمتی رفت توی دستشویی. آرزو نشانگر را گذاشت روی برنامه انیمیشین. برنامه مثل کلاف درهم پیچیده بود. نکاتی را روی برگه نوشت. دستی روی صفحه‌اش گذاشته شد. آرزو سرش را بالا آورد و به چشمان خواب آلود خوشه‌ای نگاه کرد. خوشه‌ای موبایل آرزو را بهش داد و رفت پشت میزش نشست. آرزو دکمه پاسخ را زد.

سلام خانم شمس.. ساعت چند؟... باشه نه میام.

تلفنش را قطع کرد و از نو زنگ خورد.

سلام

خانم آرزو سلطانی؟

خودم هستم

آقای پرتویی هستم. خواستم برای سه روز دیگر با شما قرار بذارم.. ساعت پنج بیاد لابی هتل پرستو

بله حتما میام

آرزو لبخند زد و موبایلش را سراند توی کیفش. روی میز ضرب گرفت و خودکارش را گذاشت روی ورقه. سطر به سطر برنامه را چشمی رد کرد. ذهنش رفت توی خیال. می‌شود یا نمی‌شود؟ پرتویی آدمی خوبی هست؟ می‌تواند پدر خوبی باشد؟ پدر. روی کلمه پدر فکرش متمرکز شد. پدر واژه‌ای آشنا و زیبا بود. چشم چرخاند توی صورت فریدوند و خوشه‌ای. صورتشان هیچ حسی را نشان نمی‌داد. آیا آن‌ها پدران خوبی هستند؟ راستی مردها... سرش را توی دست‌هایش گرفت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان