دانلود و خرید کتاب قابلیت بازاریابی، نوآوری و عملکرد فروش ابراهیم احمدی بلوطکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قابلیت بازاریابی، نوآوری و عملکرد فروش اثر ابراهیم احمدی بلوطکی

کتاب قابلیت بازاریابی، نوآوری و عملکرد فروش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قابلیت بازاریابی، نوآوری و عملکرد فروش

قابلیت بازاریابی، نوآوری و عملکرد فروش کتابی در زمینه بازاریابی و فروش نوشته ابراهیم احمدی بلوطکی است که در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب قابلیت بازاریابی، نوآوری و عملکرد فروش

یکی از دغدغه‌های مدیران شرکت ها پدیده بررسی قابلیت‌های بازاریابی است چرا که اهداف هر سازمانی در گرو شناخت قابلیت‌های آن سازمان است. قابلیت‌ها دسته‌های پیچیده‌ای از دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های هستند که در فرایندهای کسب و کار در سطوح متنوع جا گرفته اند. قابلیت های بازاریابی فرایند یکپارچه‌ای است که در آن شرکت‌ها منابع محسوس و نامحسوس را برای درک پیچیدگی نیازهای خاص مشتریان دستیابی به یک تمایز نسبی در محصولات برای برتری در رقابت و در نهایت دستیابی به یک کیفیت برند مناسب به کار می‌برند. قابلیت های بازاریابی شرکت را قادر می‌سازد تا به صورتی تاثیر گذار جهت گیری های استراتژیکی که به منظور مطابقت با شرایط بازار طراحی شده است را اجرا و به اهداف عملکردی خاصی دست پیدا کنند. دستیابی به شناخت کافی از بازار و کنترل منابع ارزشمند مزیت رقابتی همچون قابلیت بازاریابی می تواند شواهدی واقعی برای مدیران در راستای تشخیص نیاز به بهبود قابلیت ها فراهم کند.

قابلیت‌های بازاریابی به عنوان یکی از منابع مهم برای افزایش مزیت های رقابتی برای یک شرکت محسوب می شوند شرکت ها قابلیت‌هایشان را برای انتقال منابع به خروجی ها بر مبنای استراتژی های بازاریابی خود به کار می‌برند و قابلیت‌های یک شرکت بر روی عملکرد آن موثر است و باعث بهبود آن می‌شود.

یکی از مهمترین دلایل انجام این پژوهش، فضای رقابتی موجود بین شرکت های هم نوع ( خصوصی،دولتی) بوده است که سرمایه عظیمی در اختیار آنهاست و میزان سودآوری آنها بسیار هائز اهمیت است که با در نظر گرفتن سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی رنگ و بوی جدیدتری به خود میگیرد. در ایران نیز همه شرکت ها درک کرده اند که امروزه برای باقی ماندن در فضای رقابتی، باید به نوعی خدمات نو به مشتریان ارائه دهند تا بتوانند فروش خود را بهبود ببخشند. 

مفاهیم، نظریات و الگوها در بازاریابی در این کتاب به دقت مورد بررسی قرار گرفته است. قابلیت‌های بازاریابی، تاریخچه بازاریابی، بازاریابی نوین، محیط‌های بازاریابی و انواع آنها، عوامل دخیل در بازاریابی و انواع بازاریابی اعم از صنعتی، مصرفی و چند سطحی در این کتاب بررسی شده‌اند. و مبحثی هم به موضوع نوآوری در بازاریابی و نقش مدیران در پرورش نوآوری اختصاص دارد.

 خواندن کتاب قابلیت بازاریابی، نوآوری و عملکرد فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه فعالان در عرصه بازاریابی و فروش و مدیران این حوزه مخاطبان این کتاب‌اند. 

بخشی از کتاب قابلیت بازاریابی، نوآوری و عملکرد فروش

روند شکل گیرى دولت الکترونیکى بدین گونه آغاز شد که در طول نیمه دوم دهه ۱۹۹۰ بخش خصوصى کشور آمریکا مسئول ایجاد دولت الکترونیکى شد. وجود شبکه جهانى گسترده اینترنت به شکل گیرى برخى اقدام هاى تجارى در شرکت ها منجر شد و نتایج خوب و قابل سنجشى نیز از این اقدام‌ها حاصل آمد. یکى از مهمترین این نتایج افزایش اثر بخشى کارکنان در سازمان ها بود، به گونه‌اى که دربازده کارى آنها افزایش قابل ملاحظه اى به وجود آمد؛ به عنوان نمونه در سال ۱۹۹۹ میانگین بازده کارى در هر ساعت براى هر فرد پنج درصد افزایش یافت. هنگامى که فناورى وب جهانى در اکثر بخش هاى خصوصى به کار گرفته شد، دولت از این حرکت عقب ماند، لذا توجه دولت به این مسأله معطوف شد که ارائه خدمات به شهروندان به صورت الکترونیک بسیار آسان تر خواهد بود.با شروع فعالیت های تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشت. به نظر می‌رسد اولین شیوه برای تبلیغ، استفاده از پست الکترونیک بوده باشد. اما با اضافه شدن فن آوری وب به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به شکل امروزی آن آغاز گردید. در سال ۱۹۹۴ اولین بنر تبلیغاتی – که امروزه معمول‌ترین ومشهورترین مدل تبلیغ در اینترنت است – در پایگاه اینترنتی هات وایر به کار گرفته شد. (کاتلر و دبس ۱۳۹۲: ۱۸)

از این سال به بعد بود که تبلیغات اینترنتی به عنوان تکنیکی موثر و کارا برای تبلیغات مورد توجه بازاریابان قرار گرفت. به مرور زمان انواع جدیدی از مدل های تبلیغات در اینترنت شکل گرفتند و میزان هزینه‌های تبلیغاتی به طور مداوم افزایش پیدا کرد (کاتلر و دبس ۱۳۹۲: ۲۳)


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۹۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان