دانلود و خرید کتاب تخت خوابت را مرتب کن ویلیام. اچ. مک‌ریون ترجمه زینب سادات موسوی معلم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تخت خوابت را مرتب کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

کتاب تخت خوابت را مرتب کن

معرفی کتاب تخت خوابت را مرتب کن

کتاب تخت خوابت را مرتب کن نوشته ویلیام. اچ. مک‌ریون است که با ترجمه زینب سادات موسوی معلم در انتشارات آستان مهر منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید.

درباره کتاب تخت خوابت را مرتب کن

کتاب تخت خوابت را مرتب کن، ۱۰ درس است که نویسنده در زمان آموزش خود در نیروی دریایی یادگرفته است و این درس‌ها زندگی او را متحول کرده است. او در این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید و در راه شجاعت و استقامت و ایستادگی قدم بردارید.

کتاب تخت خوابت را مرتب کن ۱۰ فصل دارد و هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی نیروی ویژه دریایی ایالت‌متحده آمریکا می‌پردازد. این رفتارها، ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد.

خواندن کتاب تخت خوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تخت خوابت را مرتب کن

در طول زندگی در نیروی دریایی، مرتب کردن تخت‌خوابم، بخش لاینفکی از وظیفه‌ام بود که می‌توانستم روی آن حساب کنم. به عنوان یک ناوبان دوم جوان نیروی دریایی، وقتی در خوابگاه درمانگاه زیردریایی عملیات ویژهٔ یو اس اس گری‌بک با آن تخت‌خواب‌های چهار طبقه استراحت می‌کردم، با دکتر خوش‌مشربی آشنا شدم که اصرار داشت که هر روز صبح، تختم را مرتب کنم. او غالبا می‌گفت که اگر تخت‌خواب مرتب نشود و اتاق هم تمیز نباشد، دریانوردان چطور می‌توانند انتظار بهترین مراقبت‌های پزشکی را از ما داشته باشند؟ همانطور که بعدها فهمیدم، این احساس نظم و انضباط در تمام جنبه‌های زندگی نظامی اعمال می‌شود.

سی سال بعد، برج‌های دوقلو در شهر نیویورک فرو ریختند. پنتاگون مورد حمله قرار گرفت و آمریکایی‌ها شجاعانه در یک هواپیما، طی زمان حملات در پنسیلوانیا کشته شدند. آن موقع، من در منزل خودم، در دورهٔ نقاهت بعد از تصادف با چترنجات بودم. یک تخت بیمارستانی را به محل سکونتم آورده بودند و من بیشتر ساعات روز را در حالی که به پشت روی آن دراز کشیده بودم، می‌گذراندم و سعی می‌کردم به حالت عادی برگردم. حتی بیشتر از بهبودی، دلم می‌خواست از دست آن تخت راحت شوم. من هم مثل هر دریانوردی آرزو داشتم همراه بقیه در میدان مبارزه دفاع کنم.

وقتی بالاخره به اندازه کافی بهبود یافتم که بتوانم بدون کمک بلند شوم و از تخت‌خواب بیرون بروم، اولین کاری که انجام دادم، این بود که ملحفه را محکم بکشم، بالش را مرتب کنم، و مطمئن شوم که تخت بیمارستان برای همه اشخاصی که به منزلم می‌آیند، مرتب و تمیز است. این‌طور نشان می‌دادم که از پس تصادف برآمده‌ام و دارم در جریان زندگی به جلو حرکت می‌کنم.

ظرف چهار هفته پس از ۱۱ سپتامبر، به کاخ سفید منتقل شدم و در آنجا، دو سال را در دفتر تازه تاسیس مبارزه با تروریسم گذراندم. تا اکتبر ۲۰۰۳، در مقر موقت خود در فرودگاه بغداد ماندم. چند ماه اول، در کیسه‌خواب‌های ارتش می‌خوابیدیم. با وجود این، هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شدم، کیسه‌خواب را تا می‌زدم، بالش را در آن قرار می‌دادم و برای آغاز روز آماده می‌شوم.

در دسامبر ۲۰۰۳، نیروهای آمریکایی صدام‌حسین را دستگیر کردند. او در زندان به سر می‌برد و ما او را در یک اتاق کوچک نگه داشته بودیم. او هم مثل ما در کیسه‌خواب ارتش می‌خوابید، اما با این تفاوت که ملحفه و پتوی مجللی داشت.

معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان