دانلود و خرید کتاب ارتباط مهارت های ارتباطی با انعطاف پذیری شناختی و رضایت شغلی مرضیه اسدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباط مهارت های ارتباطی با انعطاف پذیری شناختی و رضایت شغلی اثر مرضیه اسدی

کتاب ارتباط مهارت های ارتباطی با انعطاف پذیری شناختی و رضایت شغلی

معرفی کتاب ارتباط مهارت های ارتباطی با انعطاف پذیری شناختی و رضایت شغلی

کتاب ارتباط مهارت های ارتباطی با انعطاف پذیری شناختی و رضایت شغلی نوشته مرضیه اسدی است. این کتاب یکی از آثار حوزه کسب و کار انتشارات راز نهان است.

درباره کتاب ارتباط مهارت های ارتباطی با انعطاف پذیری شناختی و رضایت شغلی

ارتباطات در سال‌های اخیر، پس از سال‌های ۱۹۵۰ در غرب مورد توجه زیاد دانشمندان و دست‌اندرکاران رشته‌های مختلف از روان‌شناسی، روان‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی گرفته تا دانشجویان مدیریت و علوم کامپیوتر قرار گرفته است. و هر یک از پیشتازان این رشته‌ها برای خود دیدگاه‌های متفاوت از دیگران دارند که آنان را بر آن می‌دارد که به گونه‌ای متفاوت به ارتباطات بنگرند.

 در سال‌های بعد از جنگ جهانی دوم به ویژه پس از سال‌های ۱۹۵۰ پیشکسوتان علم ارتباطات کار خود را به گونه‌ای نظام‌مند مطرح کرده و در همه جا سخن خود را پراکنده‌اند. معنی ارتباطات را تفاهم و اشتراک فکر دانسته‌اند بنابراین می‌توان انتظار داشت که پس از برقراری ارتباط چنان‌چه به درستی صورت گیرد به نوعی اشتراک فکر و تفاهم میان دو منبع که آنها را فرستنده پیام و گیرنده پیام می‌نامیم به وجود می‌آید.

همه ما بخشی عمده از زندگی خود را در ارتباط با دیگران سپری می‌کنیم یا در فکر آن به سر می‌بریم، با صحبت و گوش کردن (گفتگو) ارتباط برقرار می‌کنیم. کسب این مهارت به ما می‌آموزد برای درک موقعیت دیگران چگونه به سخنان آنان فعالانه گوش دهیم و چگونه دیگران را از احساس و نیازهای خود آگاه کنیم تا ضمن به دست آوردن خواسته‌های خود طرف مقابل نیز احساس رضایت کند. 

هنگامی که فردی از طریق ابزار زبان با فرد دیگری ارتباط برقرار می‌کند، رابطه‌ای میان آنان شکل می‌گیرد که نمونه آن را در طبیعت نمی‌توان یافت. همین توانایی برگرداندن اصوات بی‌معنا به کلمات گفتاری و نوشتاری یعنی زبان مهم‌ترین امتیاز بشر است. زبان، رشد آن دسته از ویژگی هایی را ممکن ساخته که انسان اندیشمند را از همه مخلوقات دیگر متمایز می‌سازد.  مهارت‌های ارتباطی به شخص کمک می کند تا با دیگران به شکلی ارتباط برقرار کرده که بتواند از حقوق خویش، دفاع کند، وظایف خود را به شکل مناسب و منطقی انجام دهد، در رابطه با دیگران دچار کشمکش و درگیری نشود، مردم گریز یا مردم ستیز نباشد بلکه با مردم روابطی دوستانه، آزادانه و صمیمانه داشته باشد.

ارتباط چیست؟

ارتباط را معادل کلماتی چون ارتباط برقرار کردن، رساندن، بخشیدن، انتقال دادن، آگاه ساختن، مکالمه و مراوده داشتن ترجمه شده است. همچنین برقرار کردن ارتباط می‌تواند از طریق کلمات، حروف، پیام‌ها، کنفرانس‌ها، مکاتبه‌ها و راه‌های دیگر انجام شود، در کتاب ارتباط شناسی بیان می‌شود که ارتباط عبارت است از فرایند انتقال پیام از سوی فرستنده برای گیرنده، مشروط بر آنکه در گیرنده پیام مشابهت معنی با معنی مورد نظر فرستنده پیام ایجاد ‌شود و در توضیح آن می‌نویسد هرچه معنی موردنظر در فرستنده پیام با معنی متجلی شده درگیرنده پیام مشابهت بیشتری داشته باشد، ارتباط کامل‌تر خواهد بود.

 این کتاب به بحث مهم و کمتر پرداخته شده مهارت‌های ارتباطی و رضایت شغلی می‌پردازد.

خواندن کتاب ارتباط مهارت های ارتباطی با انعطاف پذیری شناختی و رضایت شغلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان