دانلود و خرید کتاب رهایی از افسردگی سادات میرعلمی جزستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از افسردگی اثر سادات میرعلمی جزستانی

کتاب رهایی از افسردگی

معرفی کتاب رهایی از افسردگی

کتاب رهایی از افسردگی نوشته سادات میرعلمی جزستانی است. کتاب رهایی از افسردگی با رویکرد تاکید بر شادکامی کودکان و نوجوانان تالیف شده است. کتاب رهایی از افسردگی را انتشارات راز نهان منتشر کرده است و سعی دارد افسردگی در گروه سنی کودکان و نوجوانان را بررسی کند.  

درباره کتاب رهایی از افسردگی

غم و شادی از حالات انسان است که در فراز و نشیب‌ها و رویدادهای مختلف زندگی گریبان‌گیر او خواهد بود و از لوازم و حالات جدایی‌ناپذیر نفس آدمی است. زندگی بدون غم و شادی معنا و مفهومی ندارد. برخی پدیده‌ها موجبات نشاط و شادی انسان را فراهم می‌سازند و برخی دیگر انسان را در غم و افسردگی خویش فرو می‌برند. این دو حالت که در برابر هم قرار دارند و همدیگر را نفی می‌کنند، نه به طور مطلق ممدوح و پسندیده است و نه به طور عام مذموم و ناپسند است.  آنچه اصالت و شرافت دارد شادکامی است. بدان معنا که اساس خلقت و فطرت بر شادی بنا نهاده شده است. اگر اندوهی هم باشد، اندوهی عارضی و گذرا است. هر چند غم و شادی هر دو ملازم انسان‌اند، ولی آن چه اصالت دارد شادکامی است. فطرت انسان همیشه به دنبال شادی و در جستجوی شادکامی بوده است. از آرزوهایی که انسان درصدد تحقق آن است، زدودن غم است. همچنین، نشاط و شادکامی یکی از نیازهای اولیه فطری و ضروری انسان به شمار می‌آید و می‌توان آن را از مهم‌ترین عوامل سلامت خانواده و جامعه انگاشت. روح امید و تلاش و پیشرفت در پرتو یک زندگی شاد و بانشاط است.

شادکامی ضرورتی است که به زندگی معنا می‌دهد و اصولاً آفرینش جهان هستی و انسان به ‌گونه‌ای است که خودبه‌خود شادی و نشاط را برای آدمی فراهم می‌آورد و عواطف منفی مانند ناکامی، ترس و نگرانی را بی‌اثر می‌سازد. می‌توان از شادی و نشاط به عنوان محرکی برای نیازهای اساسی انسان به‌خصوص کودکان و نوجوانان در زندگی یاد کرد و آن را عامل رشد، موفقیت و ابزاری برای کار و فعالیت بیشتر و افزایش توانایی انسان دانست. انسان در زندگی روزمره بر اثر کار و فعالیت‌های روزانه و حرکت در پیچ و خم‌های دشوار زندگی، دچار خستگی و ملال خاطر می‌شود. برای رهایی از این وضعیت لازم است بخشی از اوقات فرد به شادی و نشاط اختصاص داده شود تا روح انسان صفا و طراوت یابد. در واقع، همان‌طور که جسم انسان نیاز به غذا و انواع ویتامین‌ها دارد، روح انسان نیز به تنوع، استراحت، تفریح و شادی نیازمند است. شادکامی، احساس و واکنشی مثبت است که روان انسان در موقعیت‌های مختلف، از خود نشان می‌دهد. این کتاب با رویکرد به شادی کودکان و نوجوانان سعی دارد افسردگی در این گروه سنی را بررسی کند تا بتواند دلایل و راه‌های رفع آن را به مربیان و روان‌درمانگران آموزش دهد. کتاب رهایی از افسردگی کمک می‌کند تا خواننده اطلاعات جامعی از مشکلات و درگیری‌های جسمی و روانی کودکان و نوجوانان داشته باشد و بتواند با شناخت بهتر به این گروه کمک کند. 

خواندن کتاب رهایی از افسردگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مربیان و روان‌درمانگرانی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان