دانلود و خرید کتاب ریکی کامل کارن فریزر ترجمه یاسین قاسمی بجد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریکی کامل اثر کارن فریزر

کتاب ریکی کامل

معرفی کتاب ریکی کامل

کتاب ریکی کامل نوشته کارن فریزر است، این کتاب دستورالعمل کاملی برای شفای درون و تعالی روح‌تان ارائه می‌دهد تا شما هم بتوانید از این انرژی بی‌کران معنوی بهره‌مند شوید و وجودتان را سرشار از آرامش و عشق بی‌قید و شرط کنید.

درباره کتاب ریکی کامل

ریکی در اطراف شما بسیار وجود دارد و همه می‌توانند از انرژی گرم و دوست‌داشتنی آن برای تعادل و ترمیم بهره‌مند شوند. یاد بگیرید چگونه این قدرت معنوی را با ریکی کامل، منبع کامل ریکی همه در یک جا برای بهبود عمیق و تعالی روحی مهار کنید.

به کتاب ریکی کامل به‌عنوان معلم خردمند خود بنگرید، کتابی که شما را در سفر ریکی راهنمایی می‌کند تا شفابخشی را به دیگران منتقل نمایید. این راهنمای جامع دارای آموزش‌های ساده و فراگیر است و برای همه قابل استفاده خواهد بود، تصاویر و دستورالعمل‌های آموزنده این کتاب مناسب دانش‌آموزان ریکی از هر سن و با هر زمینه‌ای است. این واقعاً تنها کتابچه راهنمای ریکی است که شما برای خرید نیاز دارید، چراکه هم جامع است و هم قابل فهم

با کتاب ریکی کامل می‌توانید موارد زیر را بیاموزید:

تاریخ: ریکی مدرن ترکیبی از ریکی ژاپنی، غربی و غیر سنتی است، این کتاب شما را به سفری در تاریخچه این روش و چهره‌های ماندگارش پیش می‌برد.

تسلط بر تمامی سطوح: سه سطح ریکی را مطالعه کنید، درجه اول، درجه دوم و ریکی استادی و آن را به تازه‌کاران آموزش دهید.

کشف راهنماهای ترسیم‌شده: ارجاعات بصری را برای نمادهای ریکی، حالت‌های دست و توالی درمان جسمی بیابید تا التیام‌بخشی انرژی را بر روی خودتان و دیگران انجام دهید.

تمام راهنمایی که لازم دارید حالا پیش چشم شما است با کتاب ریکی همه اطلاعات لازم را خواهید آموخت. هدف کتاب این است که راهنمایی برای افرادی باشد که تمایل دارند ریکی را در درون خودشان انتقال دهند، چه برای غنی‌سازی شخصی یا حمایت از هارمونی و هماهنگی انرژی تمام ساکنین این سیاره. اگرچه کار با انرژی ریکی به هماهنگی بالا از استاد و یا مربی ریکی برای انتقال نیاز دارد این‌ کتاب همه چیزهایی را به شما می‌آموزد که بایستی بدانید تا از آمادگی لازم برای هماهنگی با این انرژیِ درمانی مفید و زیبا برخوردار شوید. آنگاه هماهنگی را در دانش ریکی، نحوه عملکرد آن و نحوه انتقال آن برای خوبی همه دریافت خواهید کرد.

خواندن کتاب ریکی کامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند به‌عنوان منبعی برای اساتیدی به کار رود که تمایل دارند ریکی را آموزش دهند، همچنین برای افرادی که درباره انرژی ریکی کنجکاو هستند و تمایل دارند مسائل بیشتری درباره آن بیاموزند.

بخشی از کتاب ریکی کامل

به‌منظور انتقال انرژی ریکی یک استاد ریکی بایستی خودش را با آن درجه از انرژی ریکی انطباق دهد. زمانی که شما نسبت به درجۀ مشخصی از انرژی ریکی هماهنگی پیدا می‌کنید، این مسئله برای تمام زندگی ادامه می‌یابد و شما هرگز نیازی ندارید مجدداً به همان درجۀ انرژی ریکی هماهنگ گردید.

خب هماهنگی چیست؟ در هماهنگی استاد ریکی انرژی ارتعاشی شما را با فرکانس انرژی درجۀ انرژی ریکی هماهنگ می‌کند که شما قرار است آن ‌را انتقال دهید، من به توازن به‌عنوان برداشتن فیلتر و یا روشن کردن چراغی نگاه می‌کنم که در آن کارورز به آن درجه از انرژی ریکی اجازه می‌دهد به شیوه‌ای غیرمحدود جریان داشته باشد، هماهنگی‌ها تنها چند دقیقه زمان می‌برند اما تغییر قابل توجه‌ای در کارورز ریکی به دلیل تغییرات در فرکانس و ارتعاش شخصی ایجاد می‌کنند.

از آنجایی که فرکانس انرژی شما با هر هماهنگی پیاپی نسبت به درجات بالاتر ریکی تغییر می‌کند، من توصیه می‌کنم که حداقل 21 روز بین هماهنگی‌ها قرار بگیرد (میزان زمان اوسویی سنسئی برای روزه‌داری و مدیتیشن در کوه کوراما) تا بدین ترتیب کاملاً نسبت به تغییرات ارتعاشی که رخ داده‌اند، عادت کنید.

هماهنگی‌ها می‌توانند به‌صورت شخصی و یا از فاصله صورت گیرند. من هماهنگی شخصی را ترجیح می‌دهم تا شاگردانم موقعیت تمرین تحت نظارت من بعد از هماهنگی را داشته باشند، اما این همیشه امکان‌پذیر نیست. من بسیاری از افراد را با استفاده از هر دو متد (شخصی و فاصله) هماهنگ کرده‌ام و هر دو متد منجر به این شده که شخص هماهنگی را همگام با میزان انرژی دریافت کند که حالا می‌تواند آن را انتقال دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه