دانلود و خرید کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها) بهناز خوش‌طینت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها) اثر بهناز خوش‌طینت

کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها)

کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها) نوشته بهناز خوش‌طینت و مجید امیری است. کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها) را انتشارات مانیان برای فعالان حوزه کسب و کار منتشر کرده است.

درباره کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها)

بازاریابی کسب و کار شما فقط یک جنبه ندارد. در واقع، آمیزه‌ای از مسائل مختلف است که اگر در کنار هم درست مدیریت شوند، به رشد کسب و کار شما کمک می‌کنند. به مجموعۀ این مسائل، آمیختۀ بازاریابی (یا همان آمیزۀ بازاریابی) گفته می‌شود. بازاریابی کسب و کار فقط یک جنبه و بعد ندارد. در واقع آمیزه‌ای از مسائل مختلف است که این مسائل در صورت مدیریت صحیح و استراتژیک به رشد کسب و کارها کمک می‌کند. به مجموعۀ این مسائل، آمیختۀ بازاریابی گفته می‌شود.

اکثر کسب و کارها فرض را بر این می‌گذارند که بازاریابی فقط به معنی تبلیغات برای جذب مشتری است. اما، بازاریابی مفهومی بسیار گسترده است و تمام بخش‌های یک کسب و کار را در بر می‌گیرد. شاید بپرسید چه بخش‌هایی؟ اینجا است که مفهومی به نام آمیختۀ بازاریابی مطرح می‌شود. یک مدل بازاریابی که به شما کمک می‌کند کسب و کار خود را بهتر بشناسید، مدیریت کنید و در نهایت، به هدف دلخواهتان که می‌تواند فروش یا سود بیشتر باشد برسید. این کتاب به شما کمک می‌کند دید بهتری نسبت به بازاریابی داشته باشید و بتوانید آگاهانه‌تر کسب و کارتان را به سمت پیشرفت مدیریت کنید. 

خواندن کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آمیخته های بازاریابی (پی ها - ام ها - اس ها)

البته این پایان ماجرا نبود. زمان زیادی نگذشت که مدل‌های دیگری از آمیختۀ بازاریابی با تعداد پی‌های بیشتر نیز مطرح شده. در واقع به یمن وفاداری دانشمندان علم بازاریابی به حرف "پی"، تمام مفاهی و یا تعاریفی که به نوعی در دل بازاریابی و روند کسب وکار تأثیر دارد و با حرف پی آغاز می‌شود، در ااین مدل‌ها قرار می‌گیرند . لازم به ذکر است درحال حاضر تعداد پی‌های موجود در آمیختۀ بازاریابی بنه بیش از ۱۰۰ مورد رسیده است و داشمندان علم بازاریابی روزانه موارد دیگری را به آن اضافه می‌کنند. به موازات توسعۀ گسترۀ پی‌ها در بازاریابی، دانشمندان علم بازاریابی دو گروه دیگر از آمیخته‌های بازاریابی را نیز معرفی کردند؛ گروه اول ام‌ها گروه دوم اس‌ها که به ترتیب در فصل دوم و فصل سوم به معرفی آنان پرداخته می‌شود. به‌طور کلی منظور از آمیخته‌های بازاریابی آن است که بین این اجزا یک فعالیت بازاریابی می‌بایست یک نگرش سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتوان بر مشتری تأثیر گذارد. طراحی و توسعۀ آمیختۀ بازار از وظایف اصلی مدیران و دانشمندان بازاریابی می‌باشد.

ترکیب عناصر بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی است که کسب‌وکارها برای نیل به اهداف بازاریابی خود در بازار هدف، از آنها استفاد می‌کنند. این ابزارها بسیار قدرتمند هستند و اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق آنها، استراتژی‌های محصول یا خدمت خود را تهیه و تولید می‌نمایند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۷۲,۸۰۰
تومان