دانلود و خرید کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر سوم) محمدحسین شیخ بهایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر سوم) اثر محمدحسین شیخ بهایی

کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر سوم)

معرفی کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر سوم)

مجموعه کتاب اردو، ماجرای من است نوشته حامد تقدیری و محمدحسین شیخ بهایی است. این کتاب به بررسی برنامه‌های سازمان پیش‌آهنگی می‌پردازد و به مربیان و معلمان کمک می‌کند تا از اردو در جهت آموزش استفاده کنند.

درباره مجموعه کتاب اردو، ماجرای من است

تربیت یکی از مهم‌ترین وظایف انسان است.این تربیت گاهی نسبت به فرزند است و گاهی نسبت به دیگر افراد جامعه گاهی نقش ما پدر و مادری است، گاهی برادر و خواهری و گاهی به عنوان دوست یا مربی وارد این عرصه می‌شویم. مباحث بسیاری در تربیت اثر گذار است و ما برای اثر گذاری بیشتر می‌بایست از قالب‌های جذاب اثرگذار و ماندگار بهره ببریم. اردو یکی از این قالب‌های ماندگار و اثرگذار است. ما نیز در فعالیت های تربیتی خود جهت رشد و اعتلای آینده سازان جامعه توجه ویژه‌ای به این قالب کردیم و پس از مطالعه بسیار بر روی انواع اردوهای تربیتی در داخل و خارج از کشور و تجربه نمودن بسیاری از آنها به این نتیجه رسیدیم که تاکنون از این قالب ماندگار و موثر به خوبی استفاده نکرده‌ایم و به عنوان برنامه‌ای درکنار صدها برنامه تربیتی به آن نگاه می‌کنیم و نه یک برنامه مهم و تاثیر گذار تربیتی.

درحالیکه اردو به تنهایی می‌تواند راهبردی جدی و موثر جهت فعالیت‌های گسترده تربیتی باشد.این امر مهم گروهی از مربیان و طلاب توانمند را به قالبی نو از اردو رساند که نام آن را اردو های ماجرا محور گذاشتند. این کتاب تلاش می‌کند تعریفی نسبت به اردو و آثار آن در تربیت ارائه کند و در ادامه بعضی از انواع اردوهای ماجرا محور را به صورت اجمال تبیین نماید. این تبیین موجب می‌شود نگاهی جدید نسبت اردو در ذهن مربیان و فعالان عرصه تربیت شکل گیرد و از این برنامه بیش از قبل در مسیر تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی بهره گیرند.

مهم‌‌ترین  ویژگی مرکز پیشاهنگی، توجه و اهتمام آن به اردو است. تا جایی که برای اردوها برنامه ماهانه سالانه و دوره‌ای طراحی و اجرا می‌شود. شاید بتوان به جهت این اهتمام، مرکز پیشاهنگی را به عنوان یک سازمان تربیت اردویی در نظر گرفت. در این راستا تلاش شده تا تمام گزارش‌های این مرکز با دقت مطالعه و منعکس گردد. این نوشتار تنها مرکز پیشاهنگی پسران آمریکا را مورد ارزیابی قرار داده است.

خواندن کتاب اردو، ماجرای من است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام معلمان و مربیان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر سوم)

آنچه در پیشاهنگی‌ها شاهدیم، فعالیت افرادی است که در گذشته عضو این سازمان بوده‌اند و اکنون به جهت افزایش سن، مربی این مجموعه نیستند. مرکز پیشاهنگی تلاش می‌کند علاوه بر مسئولیت دهی به این افراد و واگذاری نقش‌های مختلف به آن‌ها، روحیه داوطلبی را در وجودشان تقویت نموده و چرخه تربیتی خود را فعال و کم هزینه نگه دارد. هدف برنامه پیشاهنگی پسران آمریکا این است که یک برنامه آموزشی ارائه دهد تا شخصیت‌ها را شکل داده، مسئولیت‌های مشارکت شهروندی را تمرین کرده و تناسب و سلامتی جسمی فردی را توسعه دهد.

مأموریت این برنامه این است که جوانان را آماده کند تا بتوانند در طول زندگی خود تصمیمات اخلاقی و اخلاق مدارانه بگیرند؛ و این امر را از طریق آموزش قطره‌چکانی ارزش‌های موجود در قسم و قانون پیشاهنگی محقق می‌کند.

آنچه در مرکز پیشاهنگی شاهد هستیم، وجود یک سند اهداف و ارزش‌های تعریف شده است که تمام فعالیت‌ها جهت تحقق اهداف آن به انجام می‌رسد. سندی که شخصیت افراد را تبیین کرده و ویژگی شهروند آمریکایی را تعریف می‌کند و تلاش دارد با تقویت جسمی و روحی مربیان، نسل آینده خود را تربیت نماید. همچنین این آموزش‌ها به تدریج و در طول گذراندن مجموعه فعالیت‌ها به انجام می‌رسد. برنامه پیشاهنگی پسران امریکا به دنبال تحقق همه‌ی اهداف و ارزش‌ها در طول یک جلسه یا یک اردوی فشرده نیست.

جمهوری کیب ورد
احمد علامه فلسفی
اردو، ماجرای من است (دفتر چهارم)
محمدعلی شیخ بهایی
مادر ترزا
اپرا وینفری
درآمدی بر مدیریت فرهنگی
علی‌محمد نائینی
گلبرگ انگلیسی ۳ دوازدهم کلیه رشته ها (بانک سوالات امتحانی)
علی هاشمی طاهری
مکتب امام خمینی (ره) به روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی
محمدرضا فلاح‌شیروانی
اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان
معصومه نصیری
اطلس رنگی تشریح لندمارک های اسکلتی
سرگی وان سین جان
تاریخچه جنگ اول و دوم جهانی
بختیار مالکی
قصه های طلایی
اکرم حسین
گلشن ابرار آذربایجان (جلد اول)
محمد الوانساز خویی
اعتماد نمکی
سمیه شریفی خواه
مرام نامه تشکیلاتی شیعه
حسین عرب اسدی
بوی باران و بهار
افشین معشوری
دانشنامه‌ی شعر مهدوی؛ جلد ششم
عبدالله شرعی
مرجع کامل شبکه‌بندی ANSYS ICEM CFD
مسعود پهلوان
اردو، ماجرای من است (دفتر دوم)
حامد تقدیری
کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد اول)
موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت
تفسیر موضوعی قرآن کریم؛ با رویکرد اقتصادی
امیر خادم علیزاده
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان