دانلود و خرید کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر چهارم) محمدعلی شیخ بهایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر چهارم) اثر محمدعلی شیخ بهایی

کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر چهارم)

معرفی کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر چهارم)

مجموعه کتاب اردو، ماجرای من است نوشته حامد تقدیری و محمدعلی شیخ بهایی است. این کتاب به بررسی برنامه‌های سازمان پیش‌آهنگی می‌پردازد و به مربیان و معلمان کمک می‌کند تا از اردو در جهت آموزش استفاده کنند.

درباره مجموعه کتاب اردو، ماجرای من است

تربیت یکی از مهم‌ترین وظایف انسان است.این تربیت گاهی نسبت به فرزند است و گاهی نسبت به دیگر افراد جامعه گاهی نقش ما پدر و مادری است، گاهی برادر و خواهری و گاهی به عنوان دوست یا مربی وارد این عرصه می‌شویم. مباحث بسیاری در تربیت اثر گذار است و ما برای اثر گذاری بیشتر می‌بایست از قالب‌های جذاب اثرگذار و ماندگار بهره ببریم. اردو یکی از این قالب‌های ماندگار و اثرگذار است. ما نیز در فعالیت های تربیتی خود جهت رشد و اعتلای آینده سازان جامعه توجه ویژه‌ای به این قالب کردیم و پس از مطالعه بسیار بر روی انواع اردوهای تربیتی در داخل و خارج از کشور و تجربه نمودن بسیاری از آنها به این نتیجه رسیدیم که تاکنون از این قالب ماندگار و موثر به خوبی استفاده نکرده‌ایم و به عنوان برنامه‌ای درکنار صدها برنامه تربیتی به آن نگاه می‌کنیم و نه یک برنامه مهم و تاثیر گذار تربیتی.

درحالیکه اردو به تنهایی می‌تواند راهبردی جدی و موثر جهت فعالیت‌های گسترده تربیتی باشد.این امر مهم گروهی از مربیان و طلاب توانمند را به قالبی نو از اردو رساند که نام آن را اردو های ماجرا محور گذاشتند. این کتاب تلاش می‌کند تعریفی نسبت به اردو و آثار آن در تربیت ارائه کند و در ادامه بعضی از انواع اردوهای ماجرا محور را به صورت اجمال تبیین نماید. این تبیین موجب می‌شود نگاهی جدید نسبت اردو در ذهن مربیان و فعالان عرصه تربیت شکل گیرد و از این برنامه بیش از قبل در مسیر تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی بهره گیرند.

مرکز پیش آهنگی جهانی که توسط انگلستان و ایالت متحده آمریکا شکل گرفت و در کشورهای گوناگونی گسترش پیدا کرد،با تعریف ساختاری که در آن، اردو نقش مهمی دارد میلیون‌ها نفر را تحت پوشش فعالیت‌های مستمر خود قرار داده است. ساختاری که تلاش می‌کند افکار و ذهنیات انسان‌ها را به سوی اهداف مطلوب خود سوق دهد. این نوشتار در تلاش است با تبیین و تحلیل این سازمان، شناخت خوبی به فعالان عرصه تربیت بدهد تا دریابند جبهه‌ای که دشمن در مقابل آنها ایجاد کرده تا چه اندازه گسترده و تخصصی است.

خواندن کتاب اردو، ماجرای من است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام معلمان و مربیان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر چهارم)

»جمبوری جهانی پیشاهنگ‌ها» بزرگ‌ترین رویداد کمپینگ در جهان است که توسط جنبش پیشاهنگی برنامه‌ریزی می‌شود و هر چهار سال یکبار، بیش از ۲۰ هزار پیشاهنگ را از ۱۶۵ سازمان ملی پیشاهنگی از کشورهای مختلف جهان، گرد هم می‌آورد سازمان جهانی پیشاهنگی هدف جمبوری را این‌گونه بیان می‌کند: «جمبوری جهانی پیشاهنگ‌ها» در وهله اول، یک رویداد آموزشی است که جوانان جهان را گردهم می‌آورد تا به ترویج صلح و درک متقابل پرداخته و قدرت رهبری و مهارت‌های زندگی خود را توسعه دهند. جمبوری جهانی پیشاهنگ‌ها شامل گستره وسیعی از فعالیت‌های ماجراجویانه در فضای باز است که تأکید شدیدی بر زندگی روزانه و تعامل اجتماعی میان فرهنگ‌های مختلف دارد، که در طول برنامه‌ها در محل کمپ پیشاهنگی تجربه میشود.

البته آنچه که به عنوان محتوا در بخش مهمی از فعالیت‌های جمبوری قابل مشاهده است، آموزش مفاهیم رایج سازمان‌های بین‌المللی به روشی جذاب است، به طوری که شرکت کنندگان نسب به ترویج این مطالب در محیط زندگی خود تشویق می‌شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان