دانلود و خرید کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر دوم) حامد تقدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر دوم)

مجموعه کتاب اردو، ماجرای من است نوشته حامد تقدیری و دیگران است. این کتاب انواع اردوهای تربیتی را بررسی می‌کند و به مربیان و معلمان کمک می‌کند تا از اردو در جهت آموزش استفاده کنند.

درباره مجموعه کتاب اردو، ماجرای من است

تربیت یکی از مهم‌ترین وظایف انسان است.این تربیت گاهی نسبت به فرزند است و گاهی نسبت به دیگر افراد جامعه گاهی نقش ما پدر و مادری است، گاهی برادر و خواهری و گاهی به عنوان دوست یا مربی وارد این عرصه می‌شویم. مباحث بسیاری در تربیت اثر گذار است و ما برای اثر گذاری بیشتر می‌بایست از قالب‌های جذاب اثرگذار و ماندگار بهره ببریم. اردو یکی از این قالب‌های ماندگار و اثرگذار است. ما نیز در فعالیت های تربیتی خود جهت رشد و اعتلای آینده سازان جامعه توجه ویژه‌ای به این قالب کردیم و پس از مطالعه بسیار بر روی انواع اردوهای تربیتی در داخل و خارج از کشور و تجربه نمودن بسیاری از آنها به این نتیجه رسیدیم که تاکنون از این قالب ماندگار و موثر به خوبی استفاده نکرده‌ایم و به عنوان برنامه‌ای درکنار صدها برنامه تربیتی به آن نگاه می‌کنیم و نه یک برنامه مهم و تاثیر گذار تربیتی.

درحالیکه اردو به تنهایی می‌تواند راهبردی جدی و موثر جهت فعالیت‌های گسترده تربیتی باشد.این امر مهم گروهی از مربیان و طلاب توانمند را به قالبی نو از اردو رساند که نام آن را اردو های ماجرا محور گذاشتند. این کتاب تلاش می‌کند تعریفی نسبت به اردو و آثار آن در تربیت ارائه کند و در ادامه بعضی از انواع اردوهای ماجرا محور را به صورت اجمال تبیین نماید. این تبیین موجب می‌شود نگاهی جدید نسبت اردو در ذهن مربیان و فعالان عرصه تربیت شکل گیرد و از این برنامه بیش از قبل در مسیر تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی بهره گیرند.

اردوها گاهی در مسیر رشد و ارتقا توانمندی کودکان و نوجوانان هستند. برنامه هایی که علاوه بر آموزش بهتر زیستن و رشد علمی مهارتی، با ایجاد نشاط و شادابی تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های بچه‌ها را به آن‌ها نشان بدهد تا بهتر بتوانند در مسیر کمال انسانی حرکت کنند. برای تحقق این مهم می‌بایست مجموعه اردوهای تربیتی در موضوعات مختلف را دنبال کرد. برگزاری این اردو‌ها نیازمند شناخت کامل و درست از مخاطبین است.

برای شناخت بهتر ایشان در گام اول اردوی شناسایی و جذب طراحی شده است. اردویی که در تلاش است با برنامه‌های مختلف اردویی، شناختی را نسبت به افراد ارائه دهد. در کتاب چگونگی برگزاری این اردو برای شما بیان می‌شود.

خواندن کتاب اردو، ماجرای من است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مربیان و معلمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر دوم)

هر مجموعه بر اساس برنامه و هدفی که دارد مخاطبین خود را شناسایی و ارزیابی می‌کند تا دریابد چه میزان می‌تواند در رسیدن به هدف خود موفق عمل نماید. به عنوان مثال یک مجموعه آموزشی فوتبال برای رسیدن به هدف تربیت یک بازیکن خوب، میزان دقت، توان جسمی و حرکتی، تسلط بر اعضای بدن به خصوص پا، روحیه جمعی و گروهی مربی را ارزیابی می‌کند تا بتواند با اجرای برنامه‌های آموزشی، مربیان را در مسیر رسیدن به هدف یاری نماید. یک مجموعه تربیتی نیز بر اساس اهداف تربیتی که برای تربیت مربی به‌صورت فردی و اجتماعی تعریف کرده است می‌بایست مخاطبین خود را ارزیابی نموده تا بتواند با نگاهی درست و جامع، در مسیر رسیدن به اهداف خود گام بردارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان