دانلود و خرید کتاب رنگین کمان خوشمزه همرا شیراف ترجمه سیاوش مرشدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رنگین کمان خوشمزه اثر همرا شیراف

کتاب رنگین کمان خوشمزه

نویسنده:همرا شیراف
انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رنگین کمان خوشمزه

کتاب رنگین کمان خوشمزه اثر همرا شیراف کتابی روان و ساده برای آموزش رنگ ها و خواص میوه‌ها به کودکان است که با ترجمۀ دکتر سیاوش مرشدی توسط نشر بید به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب رنگین‌ کمان خوشمزه

کتاب رنگین کمان خوشمزه که نسخه‌های انگلیسی، ترکمنی و روسی آن با پشتیبانی یونیسف به چاپ رسیده و اینک ترجمه آن با قلم عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان مرکز گمشیان دکتر سیاوش مرشدی در نشر بید عرضه می‌شود؛ ماجرای دو برادر مهربان است که برای خوشحال و شگفتانه(سورپرایز) کردن خواهرشان، با اجه یا همان مادربزرگ خود به خرید می‌روند و سرانجام خواهر را شادمان و غافلگیر می‌کنند.

 کتاب به صورت ضمنی به آموزش رنگ‌ها و اهمیت خوردن میوه‌ها و سبزی‌ها می‌پردازد. از ارزش‌های کتاب تصاویر عکاسی شده از کودکان با لباس‌های بومی ترکمنی است. 

نویسنده یعنی همرا شیر یا همرا شیراُف از نویسندگان ، نمایشنامه‌نویسان و شاعران برجسته و جهانی کشور همسایه و دوست _ ترکمنستان است. او زاده استانی است در شرق ترکمنستان که نامی ایرانی دارد.

مترجم در بخش سخنی با بزرگترها می‌نویسد:

مادرها، پدرها، مادربزرگ و پدربزرگ‌ها و آموزگاران عزیز!

این مجموعه کتاب‌های خلاقانه که برای کودکان تا ۷ سال نوشته شده است، مناسب خواندن والدین یا پرستار برای کودکان است. همه این مطالب می‌تواند باعث شود کودکان در سرآغاز زندگی شان، حیاتی جادویی و شگفت انگیز را تجربه کنند. پس از خواندن این مجموعه کتاب‌ها بهتر متوجه خواهید شد که چگونه اوقات‌تان را از طریق گذارندن با کودکان سودمند کنید. در تهیه این کتاب ها از استاندارهایی برای تحقق بخشیدن به همه ظرفیت‌های بالقوه کودکان استفاده شده است. همچنین قواعدی برای بهبود بخشیدن به عشق، محبت، آموزش، بازی و یادگیری در برخورد والدین با کودکان به کار برده شده است.

خواندن کتاب رنگین‌کمان خوشمزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب تمام رنگی است و مناسب برای کودکانی است که در آستانۀ فراگیری رنگ‌ها و درک تازه از محیط  قرار دارند و برای شنات خواص میوه‌ها کنجکاوی می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان