دانلود و خرید کتاب خرد غیرعادی دنیس. سی بری ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرد غیرعادی اثر دنیس. سی بری

کتاب خرد غیرعادی

معرفی کتاب خرد غیرعادی

کتاب خرد غیرعادی نوشته دنیس سی. بری است که با ترجمه دکتر بهزاد شوقی، مرضیه زارعی و تورج سرابی اصل در انتشارات راز نهان به چاپ رسیده است.

چطور می‌شود که گاهی اوقات سرحال و خوش اخلاق هستیم و گاهی اوقات بی حوصله و کسل؟ وقتی بی حوصله و کسل می‌شویم، به اصطلاح نویسنده کتاب، «مغزمان غیر عادی» می‌شود. او می‌‌گوید وقتی مغزتان در حالت غیرعادی قرار دارد باید ابزراهایی را در جعبه‌ابزار زندگی تان قرار دهید. لابد می‌پرسید چه ابزراهایی؟

 این ابزارها دقیقا همان چیزهایی هستند که دنیس قصد دارد در این کتاب به شما معرفی کند. او معتقد است اگر به طور منظم از این ابزارها در جای خودش استفاده کنید، در لحظات خاص روحی و عاطفی کمک زیادی به شما می‌کنند تا بر اشتباهاتتان غلبه کنید. و فکرهای غیر علادی خود را تشخیص دهید و اصلاح کنید.

 خواندن کتاب خرد غیرعادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب خرد غیرعادی

من میتوانم در اتاقی که ۳۰۰ نفر در آن هستند، قرار گیرم و تنهاترین مرد جهان باشم. اما، اکنون مجبور نیستم دیگر این کارها را انجام دهم. آیا فوق‌العاده نیست؟ لحظه‌ای درباره آن فکر کنید. من دیگر مجبور نیستم که تنها باشم. من در کنار شریک زندگی‌ام هستم. و این خیلی خوب است. تمام معنایش همین است. یعنی اگر احساس کنم که تنها، بازنده، خسته، مطرود، هراسیده، عصبانی و منزجر هستم یا هر شکل دیگری دارم، فقط می‌توانم به شریک معنوی‌ام، یعنی پروردگار رو کنم تا مسیر و جهت مثبت را پیدا کنم و این فوق العاده است!

موضوع را سخت تر از آنچه که هست، نکنید. آیا لازم است که به خداوند اعتقاد داشته باشید؟ البته که نه. اما اگر به خداوند اعتقاد داشته باشید از بار تنهایی و تلاش برای رهایی از دردهای زندگی، خلاص میشوید. عقیده داشتن به خداوند بسیار آسان‌تر از عقیده نداشتن به خداوند است.

چگونه می‌توانم به تمام این‌ها وصل شوم؟ در اینجا نظرم را برایتان می‌گویم: مجدداً، مشکل اصلی من، الکل بود، اما شاید شما مشکل مالی، ارتباطی و غیره داشته باشید. این مفهوم کامل را برای مشکل‌تان به کار گیرید. اگر در رابطه‌تان دچار مشکل شده‌اید، چیزی شبیه این را بگویید: «من در رابطه‌ام، کاملاً شکست خورده و گیج شده‌ام. اصلاً همسرم را درک نمی‌کنم. ما نمی‌توانیم دست از نزاع و درگیری برداریم. ما به قهقرا می‌رویم و نمی‌دانم که آیا تا به حال توانسته ایم همان افرادی باشیم که روزهای اول، وقتی اولین بار یکدیگر را ملاقات کردیم، بودیم یا خیر. من شکست خورده‌ام و نیاز به کمک دارم. خودم نمی‌توانم این مشکل را حل کنم».

اکنون مشکل‌تان را شناسایی کرده اید و با «شریک معنوی» یا «پروردگارتان» کار می‌کنید. مجبور نیستید که تنها کار کنید. هر زمان که با همسرتان دچار مشکل شدید، شریک‌تان (پروردگار) در کنار شما است. طوری فکر و عمل کنید که فکر می‌کنید خداوند آن طور فکر می‌کند و عمل می‌کند. آیا خداوند فریاد می‌زند، تحقیر می‌کند، سرزنش می‌کند، تهمت میزند یا ناسزا میگوید؟ البته که نه، پس شما هم نباید چنین کارهایی کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان