دانلود و خرید کتاب فیل پشت در منتظر است آیرین لیثم ترجمه پریسا هاشمی طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیل پشت در منتظر است اثر آیرین لیثم

کتاب فیل پشت در منتظر است

معرفی کتاب فیل پشت در منتظر است

کتاب فیل پشت در منتظر است داستانی زیبا و لطیف از آیرین لیثم با تصویرگری جان هالیفیلد و ترجمه پریسا هاشمی طاری است. این داستان، ماجرای فیلی است که بعد از کلی دردسر کشیدن حالا به پارک شهر آمده و همه برای دیدنش صف کشیدند. اما انگار اینجا مشکلی وجود دارد...

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب فیل پشت در منتظر است

فرانک عاشق فیل‌ها بود. او با اینکه در طول عمرش، حتی یک فیل واقعی هم ندیده بود، اما همه چیزشان را دوست داشت و هر سوالی را درباره فیل‌ها می‌توانست جواب دهد. او آرزو داشت، برای یکبار هم که شده، یک فیل را از نزدیک ببیند تا اینکه یک روز، بهترین خبر عمرش را به او دادند: اگر مردم می‌توانستند پول کافی بدهند، فیل مشهور سیرک، خانم فنسی، را که حالا بازنشسته شده بود، به پارک شهر می‌آوردند!

فرانک که حسابی خوشحال است، کلی پول جمع می‌کند تا سریعتر فیل را به پارک بیاورند. ولی وقتی برای دیدن فیل به پارک می‌رود، یک نوشته می‌بیند: ورود رنگین پوست ها ممنوع! حالا به نظر شما فرانک باید چکار کند؟

کتاب فیل پشت در منتظر است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب فیل پشت در منتظر است یک داستان جذاب برای تمام کودکان و نوجوانان دارد. اگر دوست دارید درباره مفاهیمی مانند مبارزه با تبعیض نژادی و اهمیت دوستی، اقدامات فرآیندی و ریشه‌ای با کودکان گفتگو کنید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

کتاب قشنگیه حتما بخونید😊

کاربر ۳۴۲۴۶۳۲
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عالیی بود

سیامک
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

😃😃

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان