دانلود و خرید کتاب شهربازی ماه فیلیپ ریو ترجمه نیلوفر عزیزپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شهربازی ماه

کتاب شهربازی ماه داستانی از فیلیپ ریو با تصویرگری سارا مک‌اینتایر و ترجمه نیلوفر عزیزپور است. این داستان که از مجموعه داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن انتخاب شده است، ماجرای یک شهربازی هیجان انگیز است که درست روی کره ماه قرار گرفته است. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب شهربازی ماه

شهربازی به خودی خود خیلی هیجان انگیز است، اما فکرش را بکنید، یک شهربازی که روی کره ماه است، عجب جای محشری می‌شود! توی این شهربازی می‌توانید بلندترین سرسـره مارپیـچ، طولانی‌ترین ترن هوایی، خفن‌ترین ترامپولین و ترسـناک‌ترین تونل وحشت را ببینید. آنجا خوشمزه‌ترین پشمک را در کل کهکشان دارد و البته که همه جور موجودی پیدا می‌شود: از موجودات دوسَر و هشت‌دست گرفته تا ارواح جورواجوری که یک تونل وحشت حسابی راه انداخته‌اند! البته جای نگرانی نیست. چون امیلی کوچولو و دو تعمیرکار دوست‌داشتنی این شهربازی حسابی حواسشان را جمع کردند که به مهمان‌های قصه فضایی عجیب و غریب ما خوش بگذرد. 

اما خب، می‌دانید دیگر، مشکلات همیشه در کمین‌اند. فکر می‌کنید چه مشکلی ممکن است کل اهالی شهربازی ماه، حتی روح‌ها را بترساند؟

کتاب شهربازی ماه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب شهربازی ماه، برای تمام کودکان و نوجوانانی است که دوست دارند با کتابشان یک ماجرای هیجان‌انگیز را تجربه کنند و به بهترین شهربازی دنیا سفر کنند. 

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

خیلی کتاب خفن و باحالی بود! این بهترین توصیف برای این کتابه🍒

eternity
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خیلی خففن بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۴۰۰
تومان