دانلود و خرید کتاب ارنست و سلستین؛ پیک نیک در باران گابری‌یل ونسان ترجمه احسان کرم‌ویسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارنست و سلستین؛ پیک نیک در باران اثر گابری‌یل ونسان

کتاب ارنست و سلستین؛ پیک نیک در باران

معرفی کتاب ارنست و سلستین؛ پیک نیک در باران

ارنست و سلستین؛ پیک نیک در باران یکی از کتاب‌های مجموعه ارنست و سلستین نوشته گابری‌یل ونسان است که با ترجمه احسان کرم‌ویسی در انتشارات پرتقال به جاپ رسیده است.

 گابری‌یل ونسان در این مجموعه داستان‌های ساده‌ای با مفاهیم انسانی برای کودکان درباره یک خرس و یک موش که با هم دوست‌شده‌اند و زندگی ‌می‌کنند، نوشته است. تصویرگری ونسان برای این کتاب‌ها بسیار منحصربه‌فرد است و با خطوطی ظریف و رنگ‌هایی سرد با لبه‌هایی محو، توجه خواننده را بر حیوانات متمرکز می‌کند. تمام داستان‌های این مجموعه بر پایه دوستی این دو حیوان که طبیعتا و در دنیای واقعی به هیچ‌وجه نمی‌توانند همزیسیتی داشته باشند، شکل می‌گیرد. 

خرسی به اسم ارنست که موش یکی از غذاهای مورد علاقه اوست، با یک موش کوچک به اسم سلستین دوست شده و زندگی می‌کند. آنها دوستانی واقعی هستند که با عطوفت و بسیار همدلانه و صادقانه با یکدیگر رفتار می‌کنند.

انیمیشن ارنست و سلستین نیز در سال ۲۰۱۲ به نویسندگی و کارگردانی دانیل پنک با همکاری دو کشور فرانسه و بلژیک از روی این مجموعه ساخته شد که توانست جایزه بزرگ انجمن منتقدان بلژیک را ببرد و از سوی انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس به عنوان بهترین فیلم انیمیشن انتخاب شود. به علاوه این فیلم، اولین انیمیشنی است که جایزه ماگریت را هم از آن خود کرده است.

 در داستان این کتاب، ارنست و سلستین قرار است به پیک نیک بروند و هر دو بسیار هیجان دارند اما متوجه می‌شوند یک باران غیرمنتظره برنامه‌شان را خراب کرده و آنها مجبورند برنامه دیگری بریزند.

خواندن کتاب ارنست و سلستین؛ پیک نیک در باران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

داستان‌های این مجموعه به کودکان پیام‌هایی انسانی درباره همدلی، محبت، گذشت و دوستی می‌دهند و خواندشان را به همه کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

trialogue
۱۴۰۰/۰۸/۲۱

بعد از خواندن کتاب پراز حس خوب شدم. دو دوست که با اینکه هوا بارانی هست به پیک نیک میروند و همه هم بهشان نگاه میکنند اما قلب بزرگشان اتفاقات جالبی را برایشان بوجود می‌آورد.

Zahra Darvishi
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

خیلی خوشگل و گوگولی بود ❤️

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۸۰۰
تومان