دانلود و خرید کتاب وقت خواب من؛ دنیای ما آسترید دبورد ترجمه مطهره حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقت خواب من؛ دنیای ما اثر آسترید دبورد

کتاب وقت خواب من؛ دنیای ما

معرفی کتاب وقت خواب من؛ دنیای ما

کتاب وقت خواب من؛ دنیای ما داستانی از آسترید دبورد با تصویرگری پلین مارتن و ترجمه مطهره حیدری است. این داستان ماجرای آرشیبالد کوچولو است که وقت خوابش رسیده اما دلش نمی‌خواهد بخوابد!

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب وقت خواب من؛ دنیای ما

مجموعه کتاب دنیای ما داستان پسربچه‌ای به نام آرشیبالد است که هربار چیز تازه‌ای در دنیا کشف می‌کند. سعی می‌کند جهان اطرافش را بشناسد و با دنیا ارتباط برقرار کند. در هر جلد از مجموعه دنیای ما آرشیبالد بخشی از جهان را می‌شناسد و جواب‌ سوال‌هایش را پیدا می‌کند. تصاویر این کتاب‌ها جذاب و ساده‌اند و کودکان می‌توانند حتی بدون متن و فقط از روی تصاویر برای خودشان قصه بسازند. 

شما می‌دانید اگر وقت خواب یک بچه سر برسد، چه اتفاقی می‌افتد؟ بله درست حدس زدید. خواب از سرش می‌پرد. چشمانش باز می‌شوند و می‌رود سراغ اسباب‌بازی‌هایی که سال تا سال هم بهشان سر نمی‌زند! درست مثل آرشیبالد قصه وقت خواب من؛ دنیای ما!

مامان برای آرشیبالد قصه خواند و به او شب بخیر گفت. بعد آرشی سراغ قطارش رفت و مشغول بازی شد. بعد بابا برایش قصه خواند و چراغ‌ها را خاموش کرد. آرشی هم دوباره چراغ‌ها را روشن کرد. بعد نوبت مامان بزرگ بود که بیاید و فکری بکند ولی او هم به نتیجه‌ای نرسید... به نظر شما، آرشیبالد آخرش آن شب خوابید؟

کتاب وقت خواب من؛ دنیای ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان کتاب وقت خواب من؛ دنیای ما تمام بچه‌هایی هستند که مثل آرشیبالد کوچولو دوست دارند بیدار باشند و البته همه پدر و مادرهایشان.

نظرات کاربران

bahareh zolfaghar
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

خیلی بامزه بود

zahra
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

بد آموزی داره که تازه یاد می گیرند نخوابند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان