دانلود و خرید کتاب از تیر تا شهریور منصورعلی استواری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از تیر تا شهریور اثر منصورعلی استواری

کتاب از تیر تا شهریور

انتشارات:انتشارات رزا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از تیر تا شهریور

کتاب از تیر تا شهریور، اثر منصور علی استواری، شرح زندگینامه، خاطرات و وصیت‌نامه شهدای والامقام فصل تابستان سرداران، فرماندهان، رزمندگان و شهیدان سرافزار شهرستان اسدآباد است. 

درباره کتاب از تیر تا شهریور

شهدا، آنانی که جان و مال خود را قربانی می‌کنند و در نهایت شادی و سرور به مشهد فدا می‌شتابند، آنانی که در این راه از هیچ فداکاری و ایثاری دریغ و گذشت نمی‌کنند، همه در یاد و خاطر ما زنده‌اند. اگرچه جسمشان در کره خاکی حضور ندارد ولکن هرگز، فداکاری که انجام دادند و قدمی که برداشتند از ذهن و دل انسان‌ها پاک نمی‌شود. در جای جای این سرزمین می‌توان سراغی از جوانانی گرفت که زندگی خود را رها کردند تا به هدفی بزرگتر دست پیدا کنند. هدفی که نتیجه‌اش آرامش امروز ما است. 

منصور علی استواری در کتاب از تیر تا شهریور، مروری کرده است بر شهدایی که در فصل تابستان به مشهد فدا شتافتند. این کتاب شرحی از زندگینامه، خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدای والامقام فصل تابستان شهرستان اسدآباد است. سرداران، فرماندهان، رزمندگان و شهیدان سرافزاری که جز آرزوی شهادت و یکی شدن با محبوب و مقصود، هدفی نداشتند. 

کتاب از تیر تا شهریور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب از تیر تا شهریور را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه خاطرات و زندگینامه رزمندگان و شهدا پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب از تیر تا شهریور

 چه زیباست...! چقدر حال و هوای خوبی دارد...! آیا هرکسی میتواند این توفیق را بیابد...! منظور ما، آسمانی شدن شهداست. همانهایی که به ملکوت اعلی رسیده اند و در مقام قرب الهی، بر سر سفره نعمات اخروی نشسته و شادمانند که خدای مهربانیها از آنها راضیست. چه بزم و مجلسی برای خود راه انداخته اند! همه مسرورند! در چه جایگاه رفیعی قرار گرفته اند! هرآنچه که میخواهند، کافیست لب تر کنند تا برایشان مهیّا شود. ملائکه گرد آنها را فراگرفته اند. ندای قدسی و آسمانی «راضِیَةً مَرضِ یَة» در بین آنها به گوش میرسد. چه ضیافتی دارند که شراب طهور بهشتی، نوشیدنی آنهاست و طعام پاک و میوه های ناب، خوراک آنهاست.

 فرهنگ ایثار و شهادت در طول تاریخ و به طور ویژه از ظهور اسلام تاکنون، فضایی برای پروراندن و رشد بنده هایی خاص برای خدای تعالی بوده است. از ایثار و جانفشانیهای اولین مسلمانان دین اسلام، «حضرت خدیجه کبری (س)، حضرت امام علی بن ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)» برای پیامبراکرم (ص) و اسلام ناب، یاران باوفای حضرت رسول (ص) همچون «سمیه»، «عمار یاسر» و... که جزء اولین شهدای اسلام هستند، گرفته تا شهادت سید و سرور شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت اباالفضل العبّاس (ع) و یاران باوفایشان در واقعه عظیم عاشورا و نیز شهادت سایر ائمه معصومین (ع)، همه و همه بیانگذاران این فرهنگ مقدس بوده اند. الگوبرداری از سیره و زندگانی خاندان عصمت و طهارت (ع) و آگاهی نسبت به این مقام و جایگاه و شناخت راه و مسیر رسیدن به قرب الهی، زمینه ساز این شد که در دوران انقالب اسلامی و دفاع و مقدس و نیز تا به امروز در دفاع از مرز و بوم و مقدسات و حریم پاک اهل بیت (ع) در عراق و سوریه و نیز دفاع از سلامت مردم در مقابله با بیماری کرونا، مقاومت در برابر دشمنان و دفاع از آرمانهای ارزشمند انقالب و حفظ جان و ناموس، شاهد ایثار و جانفشانیهای جوانان و مردم عزیز این میهن اسلامی، یعنی ایران سرافراز باشیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان