دانلود و خرید کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها شیما تیموری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها اثر شیما تیموری

کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها

معرفی کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها

کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها اثری نوشته شیما تیموری است که در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب قرار است به پرسش‌های ما درباره قانون جذب پاسخ بدهد:‌ قانون جذب خیال‌پردازی است یا تفکر خلاق و سازنده؟!

درباره کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها

قانون جذب در دنیا طرف‌داران زیادی دارد. آن‌ها قویا اعتقاد دارند که با کمک قانون جذب می‌توان به تمام خواسته‌ها دست پیدا کرد. قانون جذب بیان می‌کند که با فکر کردن و انرژی فرستادن به چیزی که می‌خواهیم، می‌توانیم آن را به دست بیاوریم. اما از آنجایی که اثبات علمی برای این مسئله وجود ندارد، این باور مخالفان زیادی هم دارد. بسیاری آن را شبه قانونی می‌دانند و برخی معتقدند که پای تقلب به آن باز شده است. بهرحال چه طرفدار و باورمند به قانون جذب باشید و چه نباشید، سوالاتی برایتان به وجود می‌آید. 

شیما تیموری در کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها به سراغ این پرسش‌ها رفته است و پاسخشان را به شما می‌دهند. او توضیح می‌دهد که قانون جذب در چه صورتی می‌تواندبه خیال‌پردازی تبدیل شود و در چه صورتی به تفکری خلاق و سازنده بدل می‌شود که ما را به خواسته‌هایمان می‌رساند. این اثر مثال‌ها و نقل قول‌هایی هم از بزرگان این باور شبه علمی دارد که زوایای مختلف این تفکر را بیش از پیش برایمان می‌گشاید. 

کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها، کتابی است برای تمام آن‌هایی که دوست دارند همه چیز را درباره قانون مشهور جذب بدانند. 

بخشی از کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها

به اتومبیلی فکر کنید که در شب حرکت میکند. نور چراغها تا ۴۰ متر را روشن میکند.

میتوانید مسافتی طولانی را در تاریکی رانندگی کنید زیرا تنها کافی است تا ۴٠ متری جلوی خود را ببینید. زندگی هم اینگونه پیش روی ما قرار میگیرد؛ اگر اعتماد کنیم که فاصله ۴٠ متری جلوی ما دیده میشود و بعد از آن فاصله ۴۰ متری بعدی را میبینیم، زندگی در برابرمان آشکار میشود و سرانجام به مقصد مورد نظر میرسیم. کافی است قدم اول را با ایمان بردارید. مجبور نیستید همه قدم ها را ببینید، تنها قدم اول را بردارید. :) نقل قولی از "جک کانفیلد"

دریافت کن! وقتی منتظر دریافت درخواستت باشی، همیشه احساس خوبی را تجربه خواهی کرد. در واقع تو با آرزوی خود به گونه‌ای برخورد می کنی که انگار همین الان آن را دریافت کرده‌ای!

من نَه منم!

ما موجودات، فقط بُعدِ فیزیکی و مادی نداریم. مثل کوه یخی که بخش اعظم آن در داخل آب قرار دارد و فقط بخش کوچکی از آن قابل رویت است، ما هم باید با تمام وجود این موضوع را قبول داشته باشیم که بخش اعظم هستی و وجود ما در فضای ماوراءالطبیعه و متافیزیک قرار دارد.

(: افکار تو صرفا تودهای از ابرهای کوچکی که لابه‌لای ذهنمان حرکت میکند نیستند. افکار تو موضوعات هستند، افکار، جریانات الکتریکی بیوشیمیایی هستند، آنها امواج انرژی هستند که تا جایی که اطلاع داریم در زمان و مکان رسوخ میکنند :) نقل قولی از "جک کانفیلد"

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه