دانلود رایگان کتاب فرمانده بدن شیرین امامی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرمانده بدن اثر شیرین امامی مقدم

کتاب فرمانده بدن

انتشارات:نشر آرسس
امتیاز:
۴.۳از ۱۳۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرمانده بدن

کتاب فرمانده بدن نوشته شیرین امامی مقدم، کتابی علمی برای کودکان و نوجوانان است که آنان را با یکی از مهم‌ترین اعضای بدن آشنا می‌کند و با بازی، سرگرمی و معما، مسیر شناخت این عضو ارزشمند بدن را جذابتر می‌کند.

درباره کتاب فرمانده بدن

شیرین امامی مقدم نویسنده کتاب فرمانده بدن، علاقه زیادی به مطالعه کتاب‌های علمی و همچنین پژوهش پیرامون مغز دارد. او تمام اطلاعاتی را که در طی سال‌های مطالعه و پژوهش درباره مغز انسان به دست آورده است در این کتاب با مخاطبان نوجوانش درمیان می‌گذارد و برای جذاب‌تر کردن مسیر یادگیری، آن‌ها را به حل کردن معماها، پرسش و پاسخ و سرگرمی وامی‌دارد. همچنین تصاویر جذابی که در کتاب وجود دارد، به بچه‌ها کمک می‌کند تا درک بهتری نسبت به آنچه می‌خوانند به دست بیاورند. 

کتاب فرمانده بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فرمانده بدن، کتابی است برای تمام نوجوانانی که دوست دارند با عضو مهم و تاثیرگذار بدن انسان، یعنی مغز آشنا شوند. اگر از خواندن کتاب‌های علمی لذت می‌برید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است.  

بخشی از کتاب فرمانده بدن

سلام من مغز هستم می‌دانم شما من را می‌شناسید اما می‌خواهم خودم را معرفی کنم. من عضوی هستم که به همه دستور می‌دهم. خانه من در جمجمه، بزرگ نیست، اما راضی‌ام. بهترین دوست من نخاع است که در کنترل اعضای بدن به من کمک شایانی دارد. من و نخاع بسیار با هم دوست هستیم. من به تنهایی تصمیم‌گیری می‌کنم (البته بعضی اوقات) و همینطور توانایی حل مسئله، صحبت کردن و خیلی از اعمالی که انجام می‌دهید نیز به عهده‌ی من است.

با افتخار باید عرض کنم تمام فرایند بدن شما در کنترل من است.

من از ماده‌ خاکستری تشکیل شده‌ام. اطراف مغز و نخاع نیز مایع مغزی و نخاعی وجود دارد. اما متأسفانه اگر خون در بدن نباشد من ۸ الی ۱۰ ثانیه زنده می‌مانم.

اگر هر اسمی روی من بگذارید مثلا کله تخم مرغی باز هم من هستم که شما را آدم ساخته‌ام.

من مسئول افکار، رویا، کابوس، فکر و خیال، ناراحتی، خوشحالی و کارهای روزمره و عواطف و احساسات شما هستم. قیافه‌ام بسیار چروک است و چنگی به دل نمی‌زند اما همه چیز در چنگ من است!

من هر چه چروک‌تر باشم باهوش‌ترم! یعنی از شما انسان باهوش‌تری می‌سازم. قطعاً ابوعلی سینا، نیوتن، ابوریحان بیرونی، انیشتین، خیام و دیگر دانشمندان از سلول‌های مغزی بیشتری استفاده می‌کردند. یعنی اگر بخواهم به زبان ساده بگویم:

گردو، یک مغز کوچک است، اما با این تفاوت که گردو در دست شما و شما در دست من هستید!

فضای لایتناهی: نبود جاذبه در محیط خارج از جو زمین بر مغز انسان تأثیرات متعددی می‌گذارد که میزان و علت آن هنوز تحت بررسی دانشمندان است. به همین خاطر تا روشن شدن موضوع پیشنهاد می‌کنیم سفرتان به ماه را کنسل کنید.

موسیقی: آموزش موسیقی در کودکان و بزرگ‌سالان تا حد زیادی به تقویت توانایی مغزی و سازماندهی موارد موجود در آن کمک می‌کند.

افکار: آدمی به طور متوسط بیش از ۷۰ هزار بار در روز فکر می‌کند!

توانایی دو دست: بخش پینه‌ای یا (Corpus Collosum) مغز افراد چپ دست یا دو دست ۱۱ درصد بزرگ‌تر از افراد راست دست است. بخش پینه‌ای، دو نیم‌کرۀ مغز را به هم متصل می‌نماید.

نظرات کاربران

پریا:)
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

صحبت از مغز شد، عضوی پر کار و مسئولیت پذیر و گفتنی هایی گفته شد که شاید لازم بود بدانیم و حیرت زده شویم. مغز با تمام پیچیدگی های خود تمامی بدن را فرماندهی میکند؛ بدون ذره ای کاستی و کم

- بیشتر
ن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴

خیلی باحاله چشام باز موند

❤Lady Bug❤
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

نکات اموزنده و جالبی داشت پیشنهاد میکنم

mohadeseh
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

کتاب خوبی بود برای افرادی که به دنبال بالا بردن اطلاعات درباره ی بدن انسان هستن خیلی توصیه میشه.مطالبی که برای کتاب استفاده کردن قابل فهم بود و میشد درک کرد و البته قسمت هایی از کتاب مثل اصطلاهات پزشکی تمرین

- بیشتر
محمدسجاد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

سلام این کتاب بسیار زیبا و اموزنده بود. کتاب فرمانده بدن درباره آشنایی با مغز است و برای نوجوانان بسیار مفید بود. ممنون از نویسنده این کتاب✓ سن من 10

moein
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

خیلی کتاب عالی و مفیدی بود حتما مطالعه کنیدی کلی دانستی های جذاب و خوب درباره مغز داره 👍👌👌👌

Setareh
۱۴۰۰/۰۴/۲۱

خیلی با حال بود. میشه با خوندنش کلی اطلاعات در مورد این عضو مهم و حیاتی بدست آورد👌

s
۱۴۰۰/۰۷/۲۲

کتابی خوبی بود و اطلاعاتی مفیدی رو داشت ولی تست هایش جواب نداشتند و از یک جایی به بعد کسل کننده می شد

(~°BTS)♡love yourself♡ ~kim alla
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

بنظرم برای سنین پنج تا ده سال خوبه و بچه های مدرسه ای زیاد بدرد بچه های بالا تر از ۹ ۱۰ سال نمیخوره اطلاعات جدیدی نداره در هر صورت خواستید بخونید نخواستید نخونید

عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸

خیلی خوب است چون در مورد بدن به بچه ها اطلاع میدهد و علم دانش شان را بال می برد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
رایگان