دانلود و خرید کتاب خواندن و درک مطلب فارسی (دوره میانی) فاطمه جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خواندن و درک مطلب فارسی (دوره میانی)

کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره میانی، اثر فاطمه جعفری و اعظم‌ السادات نوابی است. کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره میانی ویژه زبان‌آموزان غیر فارسی‌زبان است.

درباره کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره میانی

کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره میانی، یک کتاب تک مهارتی است و با تمرکز بر مهارت خواندن زبان‌آموزان میانی و سطوح اولیه پیشرفته نوشته شده. این کتاب هم اکنون به چاپ دوم رسیده است. کتاب حاضر از هجده متن تشکیل شده و در پایان هر درس متن کوتاهی با عنوان خواندن بیشتر برای کسانی که علاقه دارند متن‌های بیشتری بخوانند، ارائه شده است. متن‌های کتاب از آسان به دشوار پیش رفته و موضوع‌ها با توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی زبان آموز در ارتباط با جامعه فارسی زبان امروزی انتخاب شده‌اند. سطح کتاب بر اساس چارچوب C1&B2 :CEFR است.

کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره میانی را موسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه تهران منتشر کرده است. مؤسسه لغت‌نامه دهخدا نخستین سازمان در ایران است که برای تألیف فرهنگ لغت یا واژه نامه تأسیس شده است. این سازمان در دی ماه سال ۱۳۲۴ خورشیدی، با تصویب مجلس شورای ملی، شروع به کار کرد و در کنار آن مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۸ تأسیس شد. این مرکز نخستین نهاد دانشگاهی است که با هدف گسترش و ترویج زبان و ادبیات فارسی تأسیس شده و هرساله پذیرای دانشجویان فراوانی از نقاط مختلف دنیا است که تا کنون حدود بیست هزار دانشجوی خارجی از ۱۰۰ کشور جهان در این مرکز فارسی آموخته‌اند. از مدیران این دو مجموعه می‌توان به علامه علی اکبر دهخدا، دکتر محمد معین و دکتر سید جعفر شهیدی اشاره کرد. واحد انتشارات این موسسه در کنار انتشار لغت‌نامه‌های زبان فارسی، با استفاده از توانمندی علمی مدرسین مرکز، انتشار کتاب‌های آموزشی مرتبط با آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را در دستور کار دارد.

خواندن کتاب خواندن و درک مطلب فارسی؛ دوره پایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام غیرفارسی‌زبانان علاقه‌مند به یادگیری زبان فارسی و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

شهدای آبان
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

امکانش هست در بی‌نهایت بگذارید؟

Luqman Rabaty
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

من از یک کشوری دیگرم چرا می توانم این کتان بدون مشارکت پول،می بینم چون نمی توانم به این تاقیچه تومانم می رسدم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان