دانلود و خرید کتاب پایتون برای برنامه نویسان ترجمه سیامک وطنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پایتون برای برنامه نویسان اثر سیامک وطنی

کتاب پایتون برای برنامه نویسان

معرفی کتاب پایتون برای برنامه نویسان

کتاب پایتون برای برنامه نویسان اثری با ترجمه سیامک وطنی است که زبان برنامه نویسی پایتون را آموزش می‌دهد. علاوه بر این، در این کتاب مطالعات مقدماتی هوش مصنوعی را هم می‌توانید دنبال کنید. 

درباره کتاب پایتون برای برنامه نویسان

پایتون (Python) یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا، و همه منظوره است. خیدو فان روسوم، برنامه نویس هلندی، آن را طراحی کرده‌ و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است. فلسفه اصلی که در طراحی پایتون مدنظر بوده است، خوانایی بالای کد است. به دلیل ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون، برنامه‌نویسان می‌توانند کدهای منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ بنویسند.

کتاب پایتون برای برنامه نویسان، یک کتاب جامع و کامل است که همه چیز را درباره این زبان برنامه نویسی از صفر تا صد به مخاطبانش می‌آموزد.

کتاب پایتون برای برنامه نویسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب پایتون برای برنامه نویسان را به تمام علاقه‌مندان به برنامه نویسی و دانشجویان و پژوهشگران علوم کامپیوتری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پایتون برای برنامه نویسان

پایتون یکی از محبوب‌ترین زبانه‌ای برنامه نویسی جهان محسوب شده و در میان سایر زبان¬ها بیشترین رشد را دارد.

توسعه‌دهندگان اغلب به‌سرعت درمی‌یابند که پایتون را دوست دارند. این توسعه‌دهندگان از قابلیت کد نویسی راحت و قوی آن، خوانایی، خلاصه بودن و قابلیت تعامل پایتون قدردانی می‌کنند. این توسعه‌دهندگان دنیای توسعه نرم‌افزار متن‌باز را دوست دارند به دلیل آن‌که متن‌باز به‌عنوان یک پایگاه نرم‌افزاری باقابلیت استفاده مجدد در طیف وسیعی از حوزه‌ها به کار می‌رود و به‌سرعت در حال رشد است.

برای چندین دهه، برخی از روندهای سیطره داشته است. سخت‌افزار کامپیوتر به‌سرعت سریع‌تر، ارزان‌تر و کوچک‌تر شده است. پهنای باند اینترنت به‌سرعت بزرگ‌تر و ارزان‌تر شده است. نرم‌افزارهای باکیفیت مطلوب از طریق جنبش منبع باز در طیف وسیعی در دسترس هستند و اساساً رایگان یا تقریباً رایگان قابل‌ابتیاع می‌باشند. به‌زودی، اینترنت اشیا (IoT) ده‌ها میلیارد دستگاه از هر نوعی که قابل‌تصور باشد را به هم متصل می‌کند. تمامی این تغییرات حجم عظیمی از داده‌ها را با سرعت و در مقیاس خیلی زیاد تولید می‌کنند.

امروزه در دنیای محاسبات، جدیدترین نوآوری‌ها در ارتباط با داده است، برای مثال همه‌چیز در مورد داده‌ها - علوم داده، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، داده کلان داده، پایگاه داده‌های رابطه‌ای (SQL) و پایگاه‌های داده NoSQL و NewSQL مثال¬های ازاین‌دست محسوب می¬شوند. در این کتاب هریک از این مباحث را به همراه یک روش نوآورانه در برنامه‌نویسی پایتون شرح خواهیم داد.

مشاغل امروز به مهارت‌های علوم داده نیاز دارند

در سال ۲۰۱۱، موسسه جهانی مک کینزی گزارش خود را با عنوان کلان داده: مرز بعدی برای نوآوری، رقابت و بهره‌وری منتشر کرد. در این گزارش گفتند: ایالات‌متحده به‌تنهایی با کمبود ۱۴۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ نفر با مهارت‌های تحلیل عمیق و همچنین یک و نیم میلیون مدیر و تحلیلگر برای تجزیه‌وتحلیل داده‌های بزرگ و تصمیم‌گیری بر اساس یافته‌های آن‌ها روبرو است. این واقعیت کماکان به قوت خود باقی است. گزارش نیروی کار LinkedIn در آگوست ۲۰۱۸ می‌گوید کمبود ایالات‌متحده در مورد متخصصین علوم داده بالغ‌بر ۱۵۰۰۰۰ است. گزارش سال ۲۰۱۷ IBM، Burning Glass Technologies و BusinessHigher Education Forum، عنوان می‌کند تا سال ۲۰۲۰ در ایالات‌متحده صدها هزار شغل جدید ایجاد خواهد شد که به مهارت‌های علوم داده نیاز دارند.

آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پیشرفته با پایتون
رمضان عباس نژادورزی
واژه نامه علم داده ها
امیره نیکخواه
موتورهای مغناطیس دائم (مقدماتی)
محسن علی‌ اکبرلو
حل مسائل پایتون (حل ۱۰۰۰ برنامه - مرجع کامل)
رمضان عباس نژادورزی
بررسی اصول چرخ دنده ها
سهیل حاتمی
مرجع کامل برنامه‌نویسی پایتون
جواد وحیدی
یادگیری ماشین عملی با Scikit-Learn ،Keras و TensorFlow
اورلین جرون
توربو ماشین‌ها
نادر منتظرین
ساختمان داده با پایتون
رمضان عباس نژادورزی
۱۰۰۰ برنامه ++C و حل کامل آن‌ها
رمضان عباس نژادورزی
مهندس پهپادی
مسعود حیدری
یادگیری ماشین با زبان برنامه نویسی پایتون
طاهره اسمعیلی ابهریان
یادگیری ماشین با R
آبهیجیت قاتاک
آموزش گام به گام برنامه‌نویسی پایتون
رمضان عباس نژادورزی
لینوکس به زبان ساده
محمد خجسته
آمار و احتمال برای مهندسی و علوم
غلامحسین یاری
لذت برنامه نویسی به زبان ++C
کوروش کیانی
یادگیری عمیق با MATLAB
جواد وحیدی
ساختمان داده ها و الگوریتم ها در جاوا
نصرت‌علی اشرفی پیامن
تمرینات پیشرفته کتیا
رسول محمدی

نظرات کاربران

sara
۱۴۰۱/۰۱/۲۶

واقعا به نظر میرسه یک مترجم عادی ترجمه رو انجام داده در حالیکه کتاب کاملا تخصصی هست. جملات خیلی پیچیده و مثل یک ترجمه تحت اللفظی ترجمه شده اند. برای وویرایش هم که ظاهرا در هزینه ش صرفه جویی شده

- بیشتر
rzaroz
۱۴۰۱/۰۵/۱۶

مزخرف ترین برنامه ممکن

کاربر 1400
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

کتاب بسیار خوبیه مخصوصا برای کسانی که می‌خوان پایتون را برای هوش مصنوعی یاد بگیرن از نویسنده های دایتل که کتاب های خیلی زیادی تالیف کردند و معروفترین اونها برای دوستان کامپیوتری C++ دایتل اند دایتل هستش. سرفصل هاخیلی خوب

- بیشتر
timo
۱۴۰۰/۰۶/۳۰

قیمتش تا همین الان 104 تومان هست!!! نه 199تومان!! درکل کتاب مرجع خوبی هست

کاربر ۳۰۸۳۵۹۴
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

کامل هستش خوبه

کاربر ۵۹۰۵۷۲۳
۱۴۰۲/۰۱/۰۱

سلام . این کتاب برای افرادی که واقعا میخواهند شغلشان برنامه نویسی باشد و از طرفی افرادی که در حد پیشرفته پایتون کار میکنند توصیه میشود

Hossein Mokhtari
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

اگر کسی به یادگیری با کتاب عادت داشته باشه این کتاب میتونه براش مناسب باشه و واقعا مطالبش خیلی زیاده و هرچی که از پایتون نیاز باشه توش هست

hamed rostami
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

به نظر بهترین کتاب موجود درباره پایتون هست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۳۹ صفحه

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۳۹ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان