دانلود رایگان کتاب Measuring the Information Society of Iran 2014 امیرحسین محب‌علی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب Measuring the Information Society of Iran 2014

Measuring the Information Society of Iran 2014 کاری از مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی فناوری اطلاعات است. این اثر در راستای ارتقای دانش متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و همچنین دانش مردم عادی در حوزه فناوری اطلاعات تهیه و تدوین شده است.

سازمان فناوری اطلاعات ایران با توجه به نیاز روزافزون کشور به برقراری و توسعه شبکه‌های رایانه‌ای و ارتباط آنها به یکدیگر و در نهایت اتصال به شبکه های جهانی و با هدف ایجاد زیرساختهای ارتباطی لازم برای تحقق چنین امری و نیز امکان دسترسی به منابع اطلاعاتی، خدماتی، و برنامه‌های کاربردی داخلی و خارجی تحت عنوان امور دیتا از سال ۱۳۷۰ به عنوان یکی از قسمتهای زیرمجموعه وزارت پست و تلگراف و تلفن آغاز به کار کرد.

هم زمان با تغییر نام وزارت پست و تلگراف و تلفن به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۲، تغییراتی در سطح شرکت‌های تابعه رخ داد. در این رابطه امور ارتباطات دیتا ضمن تغییر هویت در تابستان ۱۳۸۳به شرکت ارتباطات داده‌ها تغییر نام یافت و در تابستان ۱۳۸۴با توجه به توسعه اهداف وماموریت‌های شرکت، نام آن به شرکت فناوری اطلاعات تغییر نمود.

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه فناوری اطلاعات کشور از بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست‌ها، مقررات، استانداردها و ... برپایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می‌نماید و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست‌های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می‌نماید.

ماموریت این سازمان عبارت است از هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدار فناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدار کشور.

خواندن کتاب Measuring the Information Society of Iran 2014 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

متخصصان و علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
رایگان