دانلود و خرید کتاب چتر خوشبختی مهدی کردبچه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چتر خوشبختی اثر مهدی کردبچه

کتاب چتر خوشبختی

نویسنده:مهدی کردبچه
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چتر خوشبختی

کتاب چتر خوشبختی اثری از مهدی کردبچه است که بنا دارد به سوالات ما درباره بیمه پاسخ دهد. با خواندن این کتاب درمی‌یابیم که چرا بیمه عمر بخریم و چگونه با فروش آن در خوشبختی‌های دیگران سهیم باشیم؟

درباره کتاب چتر خوشبختی

بیمه، بدون شک یکی از دستاوردهای خلاقانه جامعه بشری است که به منظور مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار خلق شده است. حوادث طبیعی مانند آتش سوزی، زلزله، سیل، طوفان و همچنین فوت، بیماری، کهولت، ازکارافتادگی و... از جمله مصایبی است که زندگی بشر را همیشه تهدید کرده است. بنابراین این اندیشه که تامینی در مقابل این خطرات برای آدم وجود داشته باشد از مدت‌ها پیش در ذهن انسان‌ها شکل گرفت و راهکاری که حاصل شد، بیمه نام دارد. زیرا حتی پیشرفت‌‎های گسترده علمی و تکنولوژیکی عصر جدید هم در مقابل برخی از این خطرات قدرتی ندار. 

فایده اصلی بیمه این است که به افراد در جهت مقابله با خطرات احتمالی اطمینان بدهد. در قاموس بیمه به این کار ریسک می‌گویند. بهرحال فارغ از نوع بیمه‌یای که انتخاب می‌کنیم، می‌توان گفت بیمه علاوه بر ایجاد محیطی امن برای فعالیت های اقتصادی، باعث ایجاد اطمینان برای کار و تولید و سرمایه گذاری و بطور کلی ایجاد فضای امن و آرام برای فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی است. 

مهدی کردبچه در کتاب چتر خوشبختی به سوالاتی که درباره بیمه داریم پاسخ می‌دهد.

کتاب چتر خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب چتر خوشبختی را به تمام کارگزاران بیمه پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید درباره بیمه عمر بیشتر بدانید و از مزایای آن آگاه شوید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است.

بخشی از کتاب چتر خوشبختی

بیمهٔ عمر سادهٔ زمانی

در این شکل از بیمهٔ عمر، پوشش بیمه برای مدت معینی ارائه می‌شود. در این مدت معین، بیمه‌گذار تحت پوشش‌هایی قرار خواهد گرفت که هنگام عقد قرارداد انتخاب کرده است. بیمه‌گذار مدت قرارداد را نیز طبق توافق با شرکت بیمه مشخص می‌کند. در این شکل از بیمهٔ عمر تنها در صورت فوت شخص در طول مدت قرارداد، سرمایهٔ فوت به بازماندگان وی پرداخت می‌شود.

بیمهٔ تمام عمر

در این نوع بیمه‌نامه بیمه‌گر متعهد می‌شود که در صورت فوت بیمه‌شده به هر علت (چه فوت طبیعی و چه فوت براثر حادثه) در هر زمان، سرمایه ذکرشده در بیمه‌نامه را به بازماندگان وی بپردازد. مدت این قرارداد نامحدود است و تنها با فوت بیمه شده و پس از پرداخت سرمایه به ذینفعان پایان می‌یابد.

بیمهٔ عمر مانده بدهکار

در این شکل از بیمهٔ عمر، سرمایهٔ بیمه، با گذشت زمان کاهش می‌یابد. این نوع از بیمه‌نامه در بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری کاربرد زیادی دارد. بسیار پیش می‌آید که پس از فوت وام‌گیرنده، خانوادهٔ وی توانایی پرداخت اقساط وام را ندارند و بانک‌ها با استفاده از وثیقهٔ ارائه‌شده توسط فرد، می‌توانند خانواده فرد را تحت‌فشار قرار دهند. فرد وام‌گیرنده برای جلوگیری از این موضوع، می‌تواند با پرداخت حق بیمه ناچیزی این بیمه را بخرد تا اگر در طول بازپرداخت وام فوت کرد، بیمه‌گر اقساط وام را به بانک پرداخت کند.

بیمهٔ عمر و سرمایه‌گذاری

این شکل از بیمهٔ عمر، کامل‌ترین نوع بیمه‌نامه است. در واقع یک سرمایه‌گذاری با سود تضمین شده که علاوه بر سوددهی مالی، پوشش‌های درمانی، ازکارافتادگی و بیماری‌های خاص را نیز شامل می‌شود. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین آنها دریافت اندوخته، دریافت مستمری بازنشستگی و سرمایهٔ فوت است. با خرید بیمهٔ عمر و سرمایه‌گذاری و پرداخت حق بیمه آن در طول مدت قرارداد، اندوختهٔ بیمه‌گذار شکل می‌گیرد. به این اندوخته مطابق با قرارداد، سود تضمینی و سود مشارکت (که روزشمار و مرکب محاسبه می‌شود) تعلق می‌گیرد. پرداخت حق بیمه عمر در بازه‌های زمانی طولانی‌تر، سرمایه‌گذاری پرسودی را رقم خواهد زد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۱۹۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۰۰
تومان