دانلود و خرید کتاب قطره ای که باید دریا شود زهره صبوری‌فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قطره ای که باید دریا شود اثر زهره صبوری‌فرد

کتاب قطره ای که باید دریا شود

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قطره ای که باید دریا شود

با کتاب قطره ای که باید دریا شود نوشته زهره صبوری فرد، برای وصل شدن به درونت تلاش کن. 

 درباره کتاب قطره ای که باید دریا شود

وقتی برای رسیدن به اهدافمان اشتیاق شدیدی داریم و تنها آرزویمان رسیدن به آنهاست باید اول از درون خودمان شروع کنیم و ذهن وافکار خودمان را رشد دهیم؛ چون باور درونی ما نقش اساسی را در رسیدن به خواسته ها وتمایلات بیرونی ما اجرا می‌کند...پس اول باور و ایمان سپس تکنیک و تلاش تا رسیدن.

 این کتاب به شما کمک می‌کند تا راز درون خود را کشف کنید. نسبت به قدرت‌ها و توانایی‌های درونیتان اگاهی پیدا کنید، خودتان را بشناسید، نگرانی های درونتان را بشناسید و آنها را از خود دور کنید، با ارزش ذاتی خودتان پی ببرید، نگرشتان را به دنیا تغییر دهید و در نهایت بتوانید زندگی واقعی همراه با آرامشی درونی را تجربه کنید.

 خواندن کتاب قطره ای که باید دریا شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب قطره ای که باید دریا شود

راز درون

امروز من تصمیم گرفتم انگیزشی شروع کنم. یک شروع جدید؛ و این را مدیون استادی هستم که در کلاس‌هایش شرکت کردم و نتیجه مثبت دیدم و اکنون که دارم این مطالب را می‌نویسم فایل صوتی که ایشان فرستاده بودند را گوش دادم و انگیزهام قویتر شد و دوباره بیدار شدم.

حدود سه ماه است که ویروس کرونا دنیا را به خود مشغول و جذب کرده و همه درگیر بدی‌ها و خوبی‌هایش شدهاند. شاید تعجب کنید که می‌گویم بدی‌هاو خوبی‌ها.

بدی‌ها از این جهت که افراد بسیاری را از زندگی دور کرده! یعنی این که آنها را زمین‌گیر کرده از حیث شغلی- از حیث عاطفی- روانی- اقتصادی. خاصه از جهات مختلف ملت‌ها را فلج کرده. البته عدهای هم از این وضعیت به نحو احسن استفاده کردند و ارتقاء عالی گرفتند از نظر درآمدی- زندگی شخصی و دیگر موارد.

خوب بهتر است بگویم خود را درگیر ویروس کرونا نکردند و از آن شکست نخوردند بلکه با تغییر مغز و ذهن خود به روندی جدید، آن را شکست هم دادند و اجازه ندادند در زندگی آنها رشدی داشته باشد. ناگفته نماند عصر جدید عصری است در حال رشد و پیشرفت و باید همه انسان‌ها تغییر کنند باید روش‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی دگرگون شود. باید حکومت‌ها بهروز باشند. مردم بهروز شوند تا بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

خداوند ما را بدون حکمت نیافریده!

این خلقت به ما داده شده که خود را پیدا کنیم و قشنگ و زیبا زیستن را تجربه کنیم نه فقط زنده باشیم. زندگی زیستن زیباست. زیستنی که ارزش دیدن و شنیدن و انجام امور و موفقیت روزافزون و کسب مهارت‌های خاص- تحولی در زندگی اجتماعی جامعه، به وجود آوردن شور و قطره‌ای که بايد دريا شود اشتیاق و هیجان برای به دست آوردن هر آنچه بخواهیم را داشته باشد. تلاش  برای رسیدن به اهدافمان که موردنظر و آرزوی هرکدام از ما می‌باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۶۶۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۳۷,۷۰۰
تومان