بریده‌های کتاب تک گویی های مدرن برای مردان
کتاب تک گویی های مدرن برای مردان اثر کریس سالت

کتاب تک گویی های مدرن برای مردان

ویراستار:کریس سالت
انتشارات:نشر بیدگل
امتیاز:
۲.۹از ۸ رأی
۲٫۹
(۸)
در همین خیابان‌ها آدم‌هایی زندگی می‌کنند که خودشان را برای خوردن یک تکه استیک می‌فروشند.
پویا پانا
- اجازه ندهید ضعفِ اعصاب بر شما چیره شود. بدانید ترس دشمنِ سرسختِ شماست و می‌تواند تمامی کارِ زیبای شما را که در خلوتِ خود به انجام رسانده‌اید تباه کند. پس با این ترس مبارزه کنید تا از شرش خلاص شوید.
علی دائمی
سنگ گور وندلا با نوشتهٔ «رحمت خداوند بر پاک‌دلان»، تأکیدی بر نظام اخلاقی ریاکارانهٔ دنیای بزرگ‌سالان است.
پویا پانا
او کاپیتالیست نوکیسه‌ای است که ارزش‌های سوسیالیستی روز را ارج می‌نهد و پولش را از گُردهٔ کارگران زحمتکش و کار آن‌ها به دست آورده است. برای او تنها خودش است که اهمیت دارد. او مردی منظّم است اما بسیار ازخودراضی و خودنما. همواره از دردسر می‌پرهیزد، و این‌کار را با قدرت انجام می‌دهد. امّا دربارهٔ جنگ، آلمانی‌ها، روسیه، تایتانیک و غیره آگاهی چندانی ندارد.
پویا پانا
زنبورهای عسل، ارنست، افسانه ندارند، اسطوره ندارند، تاریخ ندارند، آن‌ها کار می‌کنند، می‌سازند، خود را اداره می‌کنند، هر کدام همیشه سر جای خودشان‌اند. آن‌ها نسبت به وظایف خود کاملا آگاه و هشیارند.
پویا پانا
احساس جداافتادگی او از اجتماع کمابیش واضح است و می‌کوشد خود را از دام آن‌ها برهاند.
پویا پانا
حسادت‌ها و تنش‌های نژادی بالا می‌گیرد، شکوه‌ها برمی‌خیزد و خشم‌ها در جریان اجرای سفارش‌های رستوران برانگیخته می‌شود. اگر آن‌ها نتوانند در محدودهٔ کوچک این آشپزخانه مشکلات خود را حل کنند، پس چه امیدی به نجات انسان در مقیاس گسترده‌تر خواهد بود؟
پویا پانا
«هوگو، تو هرگز گرسنه نبودی، چرا دخالت می‌کنی؟ تو چه‌طور می‌توانی بفهمی؟ تو هرگز گرسنه نبوده‌ای». نه! من هرگز گرسنه نبوده‌ام.
پویا پانا
او به مردگان گورستان رشک می‌ورزد، ولی شجاعت خودکشی‌کردن را ندارد.
پویا پانا
وندلا باردار می‌شود و در اثر فشارهای مادرِ خشک‌اندیش و زهدفروش‌اش که توان درک واقعیت‌های زندگی را ندارد، مجبور به سقط جنین می‌شود و در نتیجه جان خود را از دست می‌دهد.
پویا پانا

حجم

۱۵۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱۵۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد