بریده‌های کتاب جادوی کار پاره وقت
کتاب جادوی کار پاره وقت اثر جیم ران

کتاب جادوی کار پاره وقت

۴٫۶
(۲۴)
اکنون فلسفهٔ دیگری را بازگو می‌کنم که به تغییرِ زندگیِ من، کمکِ شایانی کرد. رویدادها نیستند که آیندهٔ زندگیِ شما را تعیین می‌کنند. وقایع نیستند که آیندهٔ زندگیِ شما را تعیین می‌کنند. بلکه واکنشِ شما به وقایع و رویدادها است که آیندهٔ زندگیِ شما را تعیین می‌کند. انگار همهٔ ما در قایقِ بادبانیِ کوچکی هستیم و جهتِ باد مقصدِ ما را تعیین نمی‌کند، بلکه تنظیمِ بادبان است که مقصدِ ما را مشخص می‌کند. این عبارت را همین الان یادداشت کنید. این یکی از مهم‌ترین مفاهیمی است که باید درک کنید. لازم است که کودکان این مفهوم را درک کنند.
Mehdi Gh
«بهای کتاب اهمیتی ندارد، بهایی که در صورتِ نخواندنِ کتاب، پرداخت خواهی کرد، اهمیت دارد.»
A.A
من آرزوی تغییرِ همه‌چیز را داشتم ولی مربی‌ام گفت: «نه آقای ران، برای این که چیزها در موردِ تو تغییر کنند، تو باید تغییر کنی. نخواه که شرایط آسان‌تر شوند، بخواه تا تو بهتر شوی.»
reza-rk
«هم‌اکنون من، هم به صورتِ پاره‌وقت روی ثروتمند شدن کار می‌کنم و هم به صورتِ تمام‌وقت روی شغلم، اما زیاد طول نخواهد کشید تا به صورتِ تمام‌وقت روی ثروتمند شدن کار کنم. آیا می‌توانید حدس بزنید زندگی‌ام دچارِ چه تحولی شده بود؟»
ghazl
زبان، درها را به روی ثروت، کمک کردن، زندگی بهتر، ازدواجِ موفق و دوستی‌های پایدار باز می‌کند. گامِ آغازین، تفکر، منش و سپس مُهم‌ترین بخش، زبانِ مورد استفادهٔ ما است.
reza-rk
جهتِ وزشِ باد نیست که مقدارِ ثروت شما را تعیین می‌کند. بلکه تنظیمِ بادبان، تعیین‌کننده است.
reza-rk
است: اگر شما کاری را چندین مرتبه و به تعدادِ کافی انجام دهید و تکرار کنید، نسبتی پدیدار می‌شود. بسیار شگفت‌آور و عجیب و غریب است. در بِیس‌بال آن را میانگینِ ضربات می‌نامند. اگر با مردم به منظورِ جذب مشتری جدید، گفت‌وگو کنید و یک نفر به شما پاسخِ مثبت بدهد، نسبت پدیدار می‌شود، مثلاً یک از ده: یعنی با ده نفر صحبت کن تا یک نفر را جذب کنی.
ghazl
اگر شما طالبِ ثروت هستید، مشکلی ندارد که خواستارِ آن باشید، اما تنها در صورتی به شما داده می‌شود که بهای موزون برای ثروتمند شدن را بپردازید.
Mohsen.bahar
انگار همهٔ ما در قایقِ بادبانیِ کوچکی هستیم و جهتِ باد مقصدِ ما را تعیین نمی‌کند، بلکه تنظیمِ بادبان است که مقصدِ ما را مشخص می‌کند.
کاربر ۳۵۸۲۱۸۳
ما به جهتی می‌رویم که با آن مواجه می‌شویم و با جهتی مواجه می‌شویم که به آن فکر می‌کنیم.
کاربر ۲۹۰۴۲۶۸

حجم

۱۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد