بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم | طاقچه
کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم اثر کلی کوزو

بریده‌هایی از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

۳٫۵
(۲۰)
اگر به دنبال چیزهایی هستید که دنیا می‌گوید ارزشمندند، لازم است که گامی به عقب برداشته تا از خود بپرسید که آیا این چیزها واقعاً برای شما مهم هستند یا نه.
Elizee
هرگاه شما خود را بشناسید و به خود عشق بورزید، احساس نمی‌کنید که خطری تهدیدتان می‌کند یا در رقابت با دیگران قرار دارید. این امر زندگی را بسیار ساده‌تر می‌سازد.
کاربر ۱۹۹۷۵۵۳
اگر زمانی که در کلاس سوم دبستان بودید و در جلوی کلاس ایستادید تا چیزی بخوانید، به تته‌پته افتادید و همکلاسی‌هایتان به شما خندیدند، ممکن است آن را چنین تعبیر و تفسیر کنید: من احمق هستم یا در معرض دید بودن خطرناک است.
سهیلا
زمانی که مرا ملاقات کرد، ده سال را به این امید سپری کرده بود که اوضاع و شرایط، خودشان تغییر کنند و این بدترین حالت تفکر آرزومندانه است.
مریم قنبری
زمانی که ما نتوانیم با کسی در مورد آنچه هستیم و آنچه احساس می‌کنیم بی‌پرده صحبت کنیم، رابطه‌مان از نظر یکپارچگی دچار مشکل می‌گردد. نگه داشتن سخنان ناگفته در یک رابطه، موجب دور افتادن از یکدیگر شده و زندگی ما را از صمیمیت و ارتباط واقعی تهی می‌سازد.
مشکات
انسان ماشینی است که معنا می‌سازد. هرگاه در زندگی ما اتفاقی رخ دهد، چه بر روی آن کنترلی داشته باشیم یا نداشته باشیم، معنایی به آن می‌چسبانیم.
سهیلا
اگر شما خود را غنی و ثروتمند نبینید، قادر نخواهید بود ثروت و فراوانی را بیافرینید. اگر شما خود را دوست‌داشتنی نبینید، قادر نخواهید بود عشق را متجلی سازید. اگر شما خود را لایق و توانا نبینید، هیچ کس دیگری نیز شما را چنین نخواهد دید.
Zohreh
تمامی زخم‌هایی که در طی مسیر زندگی‌ام برداشته بودم دارای خرد بودند
سهیلا
به خاطر داشته باشید، زندگی برای شما اتفاق نمی‌افتد بلکه به نفع شما اتفاق می‌افتد.
Anahid
به مواردی فکر کنید که به خود اجازه داده‌اید آنچه را که ناپسند است بپذیرید. به مواردی فکر کنید که به آنچه که دوست نداشتید، تن در داده‌اید. به مواردی فکر کنید که صدایتان را در گلو خفه کرده‌اید. به مواردی فکر کنید که قدرت خود را به دیگری واگذار کرده و ناتوان بر جا مانده‌اید.
سهیلا

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

قیمت:
۸۸,۲۰۰
۵۲,۹۲۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد