بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بیگانه | طاقچه
۳٫۳
(۷۷)
هر طور دلت می‌خواد تعریف کن.
EXO_L
چیزی را که فهمیده بود این بود که به دست‌ش دستبند خورده است و حقِ قانونی‌ش جلوی تقریباً ۱۶۰۰ نفر که زن و دو دختر جوان‌ش هم جزو آنها بودند خوانده شده است. این یک خواب نبود، و به سادگی یک دستگیری بود. برای دلیلی بود که او نمی‌توانست درکش کند، یک شرمساری عمومی. بهتر بود هر چه زودتر تمام‌ش کند، و اوضاع‌ش را درست کند. هر چند، حتی درون آن شوک و سردرگمی، هم فهمیده بود زندگیش تا مدت‌ها به حالت عادی برنخواهد گشت.
کاوه
جک هوسکینز در مرخصی بود،
EXO_L
آنچه که به عنوان یک تعقیب جنایی برای یافتن همزاد قاتلی در یک قتل غیرمعمول آغاز شده، در چرخشی وهم انگیز تبدیل به داستانی غیرعادی می‌شود. استفاده ماهرانه کینگ از علوم جنایی کمک می‌کند تا داستان خود را در یک واقعیت بالینی معتبر به تصویر بکشد درحالیکه وحشت شدید در آن سو ایستاده است. Publishers Weekly
کاوه
حقیقت یک یخِ نازکه، اما بیشتر مردم همه عمرشون بر روی‌ش اسکیت بازی می‌کنند و هرگز تا آخرین لحظه به درون اون نمی‌افتند. ما به درون اون افتادیم، اما به همدیگه کمک کردیم که بیرون بیاییم. ما هنوز هم داریم همدیگر رو کمک می‌کنیم.»
sepid sh
بیگانه از بسیاری از جهات، یک ترکیب ایده‌آل از ژانر وحشت فراطبیعی کلاسیک استیون کینگ و تاخت و تازهای اخیر او در آثار جنایی است. پیوند دادن یک طرح پیچیده جنایی با افسانه‌هایی هیولایی که بیشتر از چند شبح کتاب «آن» است... بیگانه یکی از قوی‌ترین کتاب‌های کینگ در دههٔ اخیر است. ترکیبی لذت بخش از یک جنایت وحشتناک و مسائل ماورائی که هم برای خوانندگان دائمی آثار کینگ و هم برای تازه‌واردان به طور یکسان سرگرم‌کننده و خوشایند است.
کاوه
«اونا از چیزایی که نیاز دارن ببرن به تو یک لیست می‌دن.» «می‌تونن این کار را بکنن؟» مارسی دیگر فریاد نمی‌کشید، اما نزدیک بود بکشد. «فقط همین طوری وسایل ما را ببرن؟ مثلِ چیزی تو روسیه یا کرهٔ شمالی!» «اونا می‌تونن هر چیزی که توی مجوزِ جستجو درج شده را ببرن، اما تو خودت لیست اقلام را داشته باش. دخترا تلفنِ همراه‌شون با خودشونه؟» «شوخی می‌کنی؟ اون چیز عملاً به دست‌شون چسبیده.» «باشه. پلیس‌ها شاید بخوان تلفن تو را بگیرن. قبول نکن.» «اگر اونا به هر حال از دستم بگیرن‌ش چی؟» و واقعاً اهمیتی داشت؟ واقعاً داشت؟ «اونا این کار رو نمی‌کنن.
Iman
بیگانه از بسیاری از جهات، یک ترکیب ایده‌آل از ژانر وحشت فراطبیعی کلاسیک استیون کینگ و تاخت و تازهای اخیر او در آثار جنایی است. پیوند دادن یک طرح پیچیده جنایی با افسانه‌هایی هیولایی که بیشتر از چند شبح کتاب «آن» است... بیگانه یکی از قوی‌ترین کتاب‌های کینگ در دههٔ اخیر است. ترکیبی لذت بخش از یک جنایت وحشتناک و مسائل ماورائی که هم برای خوانندگان دائمی آثار کینگ و هم برای تازه‌واردان به طور یکسان سرگرم‌کننده و خوشایند است. Emily Burnham, The Bangor Daily News
کاوه
قوانین برای دلیلی قوانین هستند.
کاربر ۴۸۲۱۵۸۶
اول آن که پیوست عکس داشت باز کرد. کلاد بولتون در عکس چاپ شده روی لیوان شخصی‌اش جوانتر از وقتی بود که رالف قبل از دستگیری میتلند با او مصاحبه کرده بود.
یوکی

حجم

۶۲۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

حجم

۶۲۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

قیمت:
۱۳۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد