بریده‌های کتاب نابغه دیوانه
کتاب نابغه دیوانه اثر رندی گیج

کتاب نابغه دیوانه

نویسنده:رندی گیج
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱۰ رأی
۳٫۰
(۱۰)
اگر از صد نفر بپرسید متضاد کلمه‌ موفقیت چیست به احتمال زیاد ۹۹ درصد می‌گویند: «شکست»، اما این دروغی بزرگ بیش نیست. متضاد کلمۀ‌ موفقیت، میانه‌روی و تلاش‌نکردن است. شکست نقطه‌ مقابل موفقیت نیست، بلکه بخش جدانشدنی و سازه ضروری آن است. هیچ هدفی بدون شکست ارزش دستیابی ندارد. در حقیقت، هرچه شانس شکست بیشتر باشد، رسیدن به آن هدف شگفت‌انگیزتر است. شکست‌ها به بن‌بست منتهی نمی‌شوند (مگر این‌که تسلیم شوید و آن‌گاه ماجرای شما به پایان می‌رسد). کارآفرینی که اشتباه نکند به چیزی نمی‌رسد. سریع‌ترین راه موفقیت آزمایش‌کردن و سریع شکست‌خوردن است. شکست‌ها چالش‌های زودگذرند. به شما درس می‌دهند و راهبردهای شما را اصلاح می‌کنند و ویژگی‌های لازم برای کارآفرین موفق‌شدن را در شما پرورش دهند.
Ronika
بودا چیزی دربارۀ ویروس‌های ذهنی نشنید و نظری هم دربارۀ آن‌ها نداشت. با وجود این برخی از قدرتمندترین ویروس‌ها را به وجود آورد که تا امروز هم به قوت خود باقی‌اند. گفت: «هر مطلبی را که در جایی خواندی یا از کسی شنیدی باور نکن، حتی اگر من آن را گفتم؛ مگر این‌که با عقل سلیم و منطق خودت سازگار باشد.»
جهانی
مقدمه‌چینی‌های پنج‌دقیقه‌ای بخش اعظم جلسه را هدر می‌دهند. جمع همیشه از رهبر پیروی نمی‌کند. گاهی از اولین کسی که صحبت می‌کند، تبعیت می‌کند.
Mohsen7080
هر پیشرفت یا نوآوری بزرگ دوبار آفریده می‌شود‌ ـ ابتدا در ذهن انسان بابصیرت و سپس در دنیای واقعی.
جهانی
نوآوری و مفاهیم واقعیِ موفقیت فقط زمانی کارآمد هستند که شجاعت بازگشت به نقطه شروع و تجسم واقعیتی را که هرگز پیش از این‌ وجود نداشته، داشته باشیم؛ یعنی نبوغ جنون‌آمیز؛ یعنی هرگز نه نگوییم و فقط ممکن‌ها را ببینیم.
جهانی

حجم

۲۹۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۹۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد