بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اثر مرکب | طاقچه
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
امتیاز:
۴.۲از ۱۲۴۲ رأی
۴٫۲
(۱۲۴۲)
«آدمی باش که می‌تواند بگوید نه! این خوب نیست که بتوانی همیشه با جمعیت همرنگ شوی. فردی غیرمعمول باش، فردی خارق‌العاده.»
mhrnaz
به روابط خود نگاهی بیندازید و مطمئن شوید سه ساعت را با شخص سه دقیقه‌ای نمی‌گذرانید.
f.key
نگاه کردن به خودتان به‌عنوان سخت‌ترین رقیب‌تان، یکی از بهترین روش‌های چندین برابر کردن نتایج‌ است
seyed
متاسفانه افرادی که نادیده‌شان می‌گیریم، اغلب مهم‌ترین افراد زندگی‌مان هستند.
jaVad
در زندگی‌تان آنچه را به دست خواهید آورد که بپذیرید و فکر کنید شایسته آن هستید!
do01
تنها یک چیز است که در ۹۹ درصد موفق‌ها و شکست‌خورده‌ها مشترک است. همه آن‌ها از انجام کارهای تکراری متنفر هستند. تفاوت در این است که افراد موفق به هر حال این کار را انجام می‌دهند. تغییر همیشه دشوار است و به همین دلیل، مردم عادات بد را ترک نمی‌کنند و در نهایت، غمگین و ناسالم باقی خواهند ماند. چیزی که من را درمورد این حقیقت به هیجان می‌آورد، این است که اگر تغییر، آسان بود و همه این کار را به‌سادگی انجام می‌دادند، برای من و شما خیلی سخت بود که بتوانیم متمایز شویم و فردی موفق و خارق‌العاده باشیم. عادی بودن، آسان است. خارق‌العاده بودن است که شما را از سایر مردم دنیا متمایز می‌کند.
jaVad
«اگر پیشرفتی را که دوست دارید داشته باشید، ندارید، اما توانایی آن را در خود حس می‌کنید، تنها به این دلیل است که اهداف‌تان را به روشنی تعریف نکرده‌اید.»
Ali
بگذارید نکته اصلی درمورد شانس را به شما بگویم: همه ما خوش‌شانس هستیم. اگر سالم و تندرست هستید و در قفسه، غذای کمی دارید، به‌صورت غیرقابل انکاری خوش‌شانس هستید.
Huiiitye23
راه دیگر برای چندین برابر کردن نتایج این است که نسبت‌به گذشته‌تان و انتظاری که سایرین از شما دارند، تلاش بیشتری کنید. بیشتر از «کافی» کار انجام دهید!
seyed
چیزی که من را درمورد این حقیقت به هیجان می‌آورد، این است که اگر تغییر، آسان بود و همه این کار را به‌سادگی انجام می‌دادند، برای من و شما خیلی سخت بود که بتوانیم متمایز شویم و فردی موفق و خارق‌العاده باشیم. عادی بودن، آسان است. خارق‌العاده بودن است که شما را از سایر مردم دنیا متمایز می‌کند.
Hamed

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۴۳صفحه بعد