بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قورباغه ات را قورت بده! | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب قورباغه ات را قورت بده! اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب قورباغه ات را قورت بده!

۴٫۱
(۲۳۸)
قانون تشخیص ضرورت می‌گوید: ((هیچ‌وقت برای انجام همهٔ کارها وقت کافی وجود ندارد ولی همیشه برای انجام مهم‌ترین کارها وقت کافی هست.)) به‌بیان‌دیگر شما نمی‌توانید تمام قورباغه‌ها و بچه قورباغه‌های داخل برکه را بخورید اما همیشه می‌توانید بزرگ‌ترین و زشت‌ترین قورباغه را بخورید و این حداقل کار در حال حاضر است و کفایت می‌کند.
کاربر ۱۱۸۳۲۳۶
شما با تمرین مداوم می‌توانید به هر مهارتی دست پیدا کنید. ذهن انسان مانند یک ماهیچه است و هرچقدر بیشتر از آن کار بکشید قوی‌تر می‌شود و قابلیت بیشتری پیدا می‌کند. شما با تمرین می‌توانید هر رفتار یا مهارتی که می‌خواهید را در خود ایجاد کنید.
mattin
((ما همیشه وقت کافی داریم به‌شرط آنکه هم بخواهیم، هم درست از آن استفاده کنیم.))
Nikolla
‫قانون: در مقابل این وسوسه که اول کار کوچک را انجام دهید، مقاومت کنید.
خود شرلوک هلمز
یکی از رمزهای بالا بردن کارایی این است که هر دقیقه را به‌حساب آورید.
Pardis
حداقل ۹۵% موفقیت شما در زندگی بستگی به عادت‌هایی دارد که در طی زمان کسب می‌کنید. عادت مشخص کردن اولویت‌ها، ثبات در انجام کارها، غلبه بر تنبلی مهم‌ترین وظایف یک مهارت ذهنی و جسمی است. شما می‌توانید این عادت را با تمرین و تکرار مداوم یاد بگیرید و آن‌قدر ادامه دهید تا در ناخودآگاه شما بنشیند و بتوانید آن را به‌صورت غیرارادی انجام دهید.
Zahra Memari
برای ایجاد عادت توجه بر روی مهم‌ترین کارها، به سه ویژگی اساسی نیاز دارید: تصمیم‌گیری، انضباط، اراده
کاربر ۴۹۰۸۴۹۵
ذهن انسان مانند یک ماهیچه است و هرچقدر بیشتر از آن کار بکشید قوی‌تر می‌شود و قابلیت بیشتری پیدا می‌کند. شما با تمرین می‌توانید هر رفتار یا مهارتی که می‌خواهید را در خود ایجاد کنید.
کاربر ۴۹۰۸۴۹۵
برنامهٔ متوسطی که بسیار خوب اجرا شود، بهتر از یک برنامهٔ عالی است که هیچ اقدامی برای انجام آن نشود. برای رسیدن به هر موفقیتی اجرای برنامه مهم‌تر از همه‌چیز است.
hosein
افراد موفق کسانی هستند که با صرف زمان فهمیده‌اند که چه‌کاری را خوب انجام می‌دهند و از آن لذت می‌برند. به همین دلیل فقط در همان کار متمرکز می‌شوند.
نگین

حجم

۴۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۴۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان