بریده‌های کتاب قورباغه ات را قورت بده!
کتاب قورباغه ات را قورت بده! اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه ات را قورت بده!

۴٫۱
(۲۳۸)
از قدیم گفته‌اند: ((اگر اولین کاری که باید هرروز صبح انجام بدهی این باشد که قورباغهٔ زنده‌ای را قورت بدهی، در بقیهٔ روز خیالت راحت خواهد بود که سخت‌ترین اتفاقی را که ممکن است در تمام‌روز برایت پیش بیاید را پشت سر گذاشته‌ای.)) قورباغهٔ شما یعنی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید. کاری که اگر الآن آن را انجام ندهید به‌احتمال‌زیاد همین‌طور برای انجام آن تنبلی خواهید کرد، کاری که در حال حاضر بیشترین تأثیر را روی زندگی شما دارد.
شهرزاد
خود را به‌صورت فردی که می‌خواهید در آینده باشید تصور کنید. این تصویر تأثیر زیادی بر روی رفتار شما خواهد داشت و نحوهٔ عملکرد شما در دنیای بیرون را تعیین می‌کند. جیم کتکارت که یک سخنران حرفه‌ای است می‌گوید: ((شما تبدیل به همان شخصی می‌شوید که به آن فکر می‌کنید.))
شهرزاد
((برای رسیدن به موفقیت باید هدف مشخص باشد یعنی فرد بداند که دقیقاً چه می‌خواهد و به‌شدت خواستار به دست آوردن آن باشد.)) ناپلئون هیل
شهرزاد
مرحلهٔ هفتم: تصمیم بگیرید که هرروز برای اینکه قدمی به سوی هدف اصلی خود بردارید، کاری انجام دهید. این کار یا فعالیت را در برنامهٔ روزانهٔ خود قرار دهید. هرروز تعدادی صفحه، در مورد موضوع موردنظر مطالعه کنید. مدت‌زمان مشخصی ورزش کنید. از یک زبان خارجی چند واژه جدید یاد بگیرید. هرگز یک روز را بیهوده تلف نکنید. به جلو حرکت کنید.
شهرزاد
شما نباید اجازه دهید که مشکلات و موانع زندگی روزمره روحیهٔ شما را تحت تأثیر قرار دهد و تضعیف کند.
میلاد
موفقیت در هر زمینه مستلزم داشتن انضباط بسیار زیادی است. انضباط فردی، تسلط بر نفس و کنترل خود، عناصر اصلی سازنده شخصیت برتر و کارآمد هستند. پشتکار، همان داشتن انضباط فردی در عمل است. جالب اینجاست که هرچقدر خود را بیشتر موظف به پشتکار و پایداری در کارکنید، خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت و بیشتر به خودتان احترام خواهید گذاشت و درنتیجه عزت‌نفس شما افزایش خواهد یافت.
نگین
((شما کار خودتان را انجام دهید اما نه در حد وظیفه بلکه کمی بیشتر و از روی سخاوت. همین مقدار کم به‌اندازهٔ تمام کار ارزش دارد.))
نگین
شروع کردن روز با انجام سخت‌ترین کار، یک آغاز بسیار پرانرژی و خوب برای شما خواهد بود و باعث می‌شود از این به بعد توانایی و کارایی بیشتری داشته باشید. در این روزها احساس بهتری نسبت به خود دارید و احساس توانایی بیشتری می‌کنید.
نگین
((کسانی که توانایی متوسطی دارند هم می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند، اگر هر بار تمام انرژی خود را به‌طور خستگی‌ناپذیر روی یک‌چیز متمرکز کنند.))
نگین
شما ازنظر ذهنی و عاطفی جوری برنامه‌ریزی‌شده‌اید که موفقیت در انجام کارها به شما احساس خوب و مثبتی می‌دهد و در شما احساس پیروزی ایجاد می‌کند.
شهرزاد

حجم

۴۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۴۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۱صفحه بعد