دانلود کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی خورد با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی خورد اثر تیم تینگل

دانلود و خرید کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی خورد

نویسنده:تیم تینگل
انتشارات:آوا رسا
امتیاز:
۱.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی خورد

کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی‌خورد، نوشته تیم تینگل است که با ترجمه صادق مولودی و صدای جمعی از گویندگان در نشر صوتی آوارسا منتشر شده است.

گروه فرهنگی آوارسا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید و نشر کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان آغاز کرد.

تمامی کتاب‌های صوتی منتشر شده، بصورت کاملا تخصصی توسط تیم ترجمه و محتوای مجموعه ترجمه شده و سپس جهت تولید نسخه صوتی توسط گویندگان آوارسا اجرا می‌شوند. تا کنون بیش از ۵۰۰ کتاب صوتی کودک در آوارسا تولید شده است.

درباره کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی‌خورد

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی برای هر آدمی است. انرژی که در طول روز مصرف می‌کنیم از خوردن صبحانه تامین می‌شود و با خوردن صبحانه است که می‌توانیم روزی عالی و پر از انرژی را شروع کنیم. قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم و در طول روز هم خوابالود نباشیم. صبحانه خوردن هم به حفظ و تناسب اندام کمک می‌کند و هم به بهبود سیستم سوخت و ساز بدن. به کمک صبحانه متابولیسم بدن در حالت نرمال قرار می‌گیرد و به این ترتیب بدن می‌تواند سلامت خود را حفظ کند.

کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی‌خورد داستان پسرکی به نام زک است که همیشه بهانه‌ای برای صبحانه نخوردن ردیف می‌کند. مادرش همیشه گزینه‌های مختلفی را برای صبحانه به او پیشنهاد می‌کند اما زک بهانه‌ای می‌آورد. مثلا دیرم شده، دوستانم منتظرم هستند و ... باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای زک می‌افتد!

شنیدن کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی‌خورد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که می‌خواهند برای بچه‌های خود قصه‌ای آموزنده بگویند، کتاب صوتی پسری که صبحانه نمی‌خورد را با فرزندان خود گوش کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان