دانلود رایگان کتاب صوتی آموزش کاربردی واژه ۱ با صدای گروه گویندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آموزش کاربردی واژه ۱ اثر رضامراد صحرایی

دانلود و خرید کتاب صوتی آموزش کاربردی واژه ۱

معرفی کتاب صوتی آموزش کاربردی واژه ۱

کتاب صوتی آموزش کاربردی واژه ۱ اثر رضامراد صحرایی و دیگران یکی از کتاب‌های آموزشی انتشارات آزفا وابسته به بنیاد سعدی برای فارسی‌آموزان سطح مقدماتی و پیش‌میانی است. این اثر بر پایە روش‌های علم آموزش زبان دوم طراحی و تألیف شده و از دستاوردهای علمی جدید در این فن بهره برده است.

بنیاد سعدی مؤسسه‌ای است که با هدف گسترش زبان فارسی در جهان تأسیس شده است و وظیفە آموزش این زبان را به فارسی‌آموزان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از ایران بر عهده دارد. طبق بند نهم مادە دوم اساسنامە بنیاد، تألیف و تولید کتاب، نرم‌افزار، منابع و وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی زبان و ادبیات فارسی به زبان‌های مختلف جهان و حمایت از تولید این منابع و محصولات یکی از وظایف بنیاد سعدی است. بنابراین بنیاد، از آغاز تأسیس، تألیف کتاب‌های درسی گوناگون را در دستور کار خود قرار داده است.

درباره کتاب صوتی آموزش کاربردی واژه ۱

تولید مجموعە آموزش کاربردی واژه‌های زبان فارسی از خرداد سال ۱۳۹۳ در این بنیاد آغاز شده است. هدف از تولید این مجموعه، آموزش واژه‌ها و عبارت‌های پرکاربرد زبان فارسی است که در موقعیت‌های معمول و واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این کتاب صوتی که برای فارسی‌آموزان سطح مقدماتی مناسب است با واژه‌ها و کلمات کابردی و پرتکرار گفتگوهای روزمره آشنا می‌شویم.

کتاب صوتی آموزش کاربردی واژه ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر برای فارسی‌آموزان سطح مقدماتی و پیش میانی مناسب است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۱۰۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۱۰۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان