دانلود کتاب صوتی ۱۳ راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۳ راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید اثر لیوینگستون ایمونیتی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۳ راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید

معرفی کتاب صوتی ۱۳ راز زندگی که باید قبل از مرگتان بدانید

کتاب صوتی ۱۳ راز زندگی که باید قبل مرگتان بدانید نوشته لیونگستون ایمونیتی است. این کتاب با ترجمه نازنین(زهرا) حسن‌پور مقدم‌نیا منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور موفق‌تر باشید.

درباره کتاب ۱۳ راز زندگی که باید قبل مرگتان بدانید

انتشارات نسل روشن در تلاش است تا با ایجاد یک بستر مناسب در حمایت از مولفان و همچنین ماندگاری ایده‌ها، آثار و افکار آنها و با انتشار کتابی ارزشمند که از سطح علمی مطلوبی برخوردار باشد به وظیفهٔ انسانی و اعتقادی خویش عمل کند تا بتواند اثری سازنده را به عنوان میراثی ناچیز برای نسل روشن باقی گذارد. این کتاب یکی از این کتاب ها است که به شما کمک می‌کند شاد و بهتر زندگی کنید.

شنیدن کتاب ۱۳ راز زندگی که باید قبل مرگتان بدانید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شادتر پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب صوتی ۱۳ راز زندگی که باید قبل مرگتان بدانید

امروزه همه شعار تغییر سر می‌دهند و امیدوارند یا دعا می‌کنند که جامعهٔ بهتری داشته باشیم، ولی به راستی چند نفر واقعا برای رسیدن به این آرزو تلاش می‌کنند؟ بعضی‌ها معتقدند این موضوع وظیفهٔ آنها نیست.

یهودا برگ گفته:"همکاری کاملاً به آگاهی و تمایل ما به حمایت از کسانی که نیازمند هستند، ابرازِ آسیب‌پذیری و پذیرش حمایت از سوی دیگران، سهیم شدن بدون انتظار بازگشت چیزی، بخشیدن هر چه داریم و پذیرفتن اینکه سخت‌کوشی نتیجه خواهد داد، درک این نکته که کنترل کردن فقط با مسئولیت‌هایِ مشترک به دست می‌آید، بستگی دارد.»

فلسفهٔ زندگی شخصی ما در کلمات تعریف نمی‌شود بلکه در انتخاب‌های ما تعریف می‌شود و انتخاب‌های ما در نهایت به مسئولیت‌هایمان منجر می‌شود. همهٔ ما باید مسئولیت‌پذیر باشیم و تغییری را که دوست داریم ببینیم از خودمان شروع کنیم.

به عنوان یک مرد متاهل، مسئولیت شما؛ مراقبت از خانواده است. نباید به عنوان یک مرد از وظایف خود فرار کنید؛ بلکه آنها روبرو شوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان