دانلود کتاب صوتی گروه‌های پیشرو با صدای محمد یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گروه‌های پیشرو اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی گروه‌های پیشرو

معرفی کتاب صوتی گروه‌های پیشرو

در کتاب صوتی گروه‌های پیشرو اثر کن بلانچارد درباره ایجاد گروه‌های سطح برتر در سازمان‌ها می‌شنوید.

امروزه افراد در سازمان‌ها بیش از گذشته به کار در گروه‌ها دعوت می‌شوند، به این دلیل که کار سازمان‌ها به گونه‌ای حیرت‌آور پیچیده شده است و تغییرات پیوسته‌ای در آنها رخ می‌دهند. شرکت‌ها در سراسر دنیا، هر چه بیشتر از گروه‎‎ها بهره می‌گیرند؛ چون مجبورند با این دنیای پویای کار کنار بیایند.

نیازی نیست که برای دیدن مثال‌های متعدد از تلاش‌های به شکست منجر شده‌ی گروه‌ها زیاد جستجو کنیم، چه گروه ورزشی باشد، چه تجاری و چه دولتی. بنابراین تعجبی ندارد که مردم اغلب نظریه‌ی تشکیل گروه را کنار می‌گذارند و تلاش می‌کنند کار را خود به تنهایی انجام دهند. بلانچارد اعتقاد دارد که این راه‌حل موثری برای فضای کاری کنونی نیست. او می گوید برای رفع مشکل شکست‌های سازمانی باید گروه های برتر پیشرو در سازمان ها ایجاد کرد.

در این کتاب صوتی او به مدیران شیوه‌های انتخاب تیم برتر و گروه‌های پیشرو برای همکاری را آموزش می‌دهد.

 شنیدن کتاب گروه‌های پیشرو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مخاطب اصلی این کتاب مدیران سازمان ها و شرکت‌ها هستند.

 درباره کن بلانچارد

کمتر کسی توانسته به اندازه کن بلانچارد تاثیر مثبت و پایداری بر روی مدیریت روزمره افراد و شرکت‌ها داشته باشد. او نویسنده مشترک بسیاری از پرفروش‌ترین کتاب‌هاست، از جمله کتاب "مدیر یک دقیقه‌ای" که توانسته رکورد فروش بین‌المللی را بشکند و همچنین کتاب پر فروش "هوادارن دوآتشه و گانگ هو". کتاب‌های او در بیش از بیست و سه میلیون نسخه و به چهل و چهار زبان، به فروش رفته‌اند.

کن به همراه همسرش مارگی، بنیان‌گذار مجموعه شرکت‌های کن بلانچارد هستند که یک شرکت بین المللی توسعه منابع انسانی است. او همچنین بنیانگذار موسسه لید لایک جیزز (Lead Like Jesus)، یک سازمان غیرانتفاعی است، که کار آن الهام‌بخشی به افراد و تجهیز آن‌ها برای تبدیل شدن به مدیرانی خدمتگزار در بازار کار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان