دانلود کتاب صوتی جین خطرناک با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جین خطرناک اثر سوزان اسلید

دانلود و خرید کتاب صوتی جین خطرناک

معرفی کتاب صوتی جین خطرناک

کتاب صوتی جین خطرناک نوشته‌ی سوزان اسلید، داستان هیجان‌انگیز و عجیبی است درباره‌ی زندگی جین آدامز، زن مددکاری اجتماعی و نخستین زن آمریکایی که جایزه صلح نوبل به او اهدا شده است.

درباره کتاب جین خطرناک

دختری به‌نام جین در کودکی، مادرش را از دست می‌دهد و به یک بیماری سخت مبتلا می‌شود که باعث می‌شود کمرش خمیده و پاهایش کج بشوند. دیگران از او فاصله می‌گیرند و او همیشه احساس تنهایی می‌کند. اما جین کم‌کم احساس می‌کند تنهایی باعث شده است تا نسبت به انسان‌های فقیر و طردشده، بی‌خانمان‌ها و کودکان بی‌سرپناه، احساس نزدیکی داشته باشد و با خود تصمیم بگیرد، زمانی که بزرگ شد، خانه‌ای زیبا و بزرگ بسازد و این اشخاص را در آن پناه بدهد و با تمام آن‌ها هم‌چون یک خانواده در زیر یک سقف زندگی کند.

وقتی جین بزرگ می‌شود به این آرزو جامه عمل پوشاند و در مدت زمان کمی پناه‌گاه بزرگ جین آدامز در کل جهان مشهور می‌شود و مردم ازهمه‌ی دنیا به آمریکا می‌آیند و به او پناه می‌آوردند. جین به آن‌ها می‌آموزد که به فرهنگ و نژاد همدیگر احترام بگذارند، همدیگر را دوست داشته باشند و با آرامش در کنار هم زندگی کنند.

شروع جنگ جهانی باعث شد جین فکر کند دنیا به صلح احتیاج دارد پس شروع به سفر کردن به کشورهای مختلف کرد و به دیگران کمک می‌کرد. همین موضوع باعث شد امریکا جین را به عنوان جین خطرناک که به دشمنان آمریکا کمک می‌کند معرفی کند.

شنیدن کتاب جین خطرناک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم زیرا درس صلح و عشق به همراه دارد.

نظرات کاربران

Melina Samani
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

خوب بود

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان