دانلود کتاب صوتی توضیح بیت کوین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی توضیح بیت کوین اثر مارک آتوود

دانلود و خرید کتاب صوتی توضیح بیت کوین

معرفی کتاب صوتی توضیح بیت کوین

کتاب صوتی بیت کوین، نوشته مارک آتوود، و ترجمه مرتضی شانی، هرچیزی را که لازم است درباره‌ی بیت کوین بدانید، از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهد. 

درباره‌ی کتاب صوتی بیت کوین

بیت کوین، یک نوع پول دیجیتالی است که هرچند کشورها آن را به عنوان پول رسمی قبول ندارند، و به کالا بودن آن تاکید می‌کنند، اما ارزش آن روز به روز بیشتر می‌شود. بیت کوین توانست انقلابی نوین در اقتصاد دنیا به وجود بیاورد و افراد بسیار زیادی در سرتاسر دنیا، از طریق بیت کوین به کسب درآمد می‌پردازند. مارک آتوود در کتاب صوتی بیت کوین، هر چیزی را که لازم است درباره‌ی بیت کوین بدانید به زبان ساده و قابل فهم توضیح داده است. 

کتاب صوتی بیت کوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید سرمایه‌گذاری نوین را تجربه کنید و با استفاده از این پول دیجیتال نوین، یعنی بیت‌ کوین به کسب درآمد بپردازید، کتاب صوتی بیت کوین به شما کمک خواهد کرد. 

بخشی از کتاب صوتی بیت کوین

انواع بنگاه معادلات بیت‌کوین

دو نوع بنگاه مبادلات بیت‌کوین وجود دارد. که به آن‌ها همتا به همتا و یا بنگاه معمولی می‌گویند.

بنگاه مبادلات معمولی: آن‌ها واسطه‌هایی بین خریداران و فروشندگان هستند. کاربر می‌تواند میزان خرید یا فروش بیت‌کوین‌ها با قیمت خاص تا سقف معین را به دلخواه خود اعلام کند. بنگاه فقط بهترین مورد تطبیق شرایط را پیدا خواهد کرد. موقعی که کاربر شرایط را پذیرفت، تراکنش می‌تواند انجام پذیرد.

بنگاه مبادله‌ی همتا به همتا: بنگاه مبادله‌ی بیت کوین همتا به همتا، به شرکت کنندگان در بازار امکان می‌دهد که مستقلا بدون دخالت هرگونه شخص ثالث، با یکدیگر معامله کنند. تمامی تراکنش‌ها منحصرا توسط نرم‌افزار اداره و نگهداری می‌شوند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد