دانلود کتاب صوتی فراسوی ترس با صدای صنم اوشلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فراسوی ترس اثر اسکات آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی فراسوی ترس

معرفی کتاب صوتی فراسوی ترس

کتاب صوتی فراسوی ترس، اثر اسکات آلن اثری است که به شما کمک می‌کند تا با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و بر آن‌ها غلبه کنید تا رویاهای غیر ممکنتان به واقعیت تبدیل شوند. 

نسخه صوتی کتاب فراسوی ترس را با ترجمه علی هدایتی و صدای زیبای صنم اوشلی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی فراسوی ترس

اسکات آلن در کتاب فراسوی ترس به اصلی‌ترین عامل شکست مردم در راه رسیدن به امیال، اهداف و رویای زندگی‌شان می‌پردازد. علتی که در درون ما ریشه داشته و به ذهن ما راه پیدا می‌کند؛ ترس! از نظر اسکات آلن، انسان در زندگی دو راه دارد: زندگی کردن در ترس و زندگی کردن با ترس. در کتاب فراسوی ترس چگونگی تسلط ترس بر ما شناسایی می‌شود. با شنیدن کتاب صوتی فراسوی ترس یاد می‌گیریم چطور در مسیر زندگی، نحوه‌ی برخورد با این ترس‌ها را بیاموزیم. چگونه از آن‌ها بهره ببریم و در ‌نهایت بیاموزیم چگونگی با ترس‌هایمان زندگی کنیم اما آن‌ها را موانعی برای رسیدن به موفقیت نبینیم.

با گوش دادن به نسخه صوتی کتاب فراسوی ترس شما ترس را به‌عنوان حسی طبیعی قلمداد خواهید کرد. حسی که فقط پدیده‌ای گذراست و قدرت از پا درآوردن شما را ندارد و شما می‌توانید به ترس به عنوان حسی محرک و نه بازدارنده در جهت رسیدن به اهداف نگاه کنید و راه‌های غلبه بر آن را بیاموزید.

کتاب صوتی فراسوی ترس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فراسوی ترس برای همه کسانی است که رویاهای بلندپروازانه‌ای دارند اما از دنبال کردن آن می‌ترسند. اگر دوست دارید به تمام رویاها و آرزوهای خود برسید حتما سخنان اسکات آلن در کتاب فراسوی ترس را بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی فراسوی ترس

ترس خوب است. ترس همانند اعتماد یک نشانه است و نشان می‌دهد چه کاری را باید انجام دهید. این حساب سرانگشتی یادمان باشد. هرچقدر بیشتر از انجام کاری هراس داشته باشیم، به همان اندازه می‌توانیم مطمئن باشیم که می‌توانیم آن را انجام دهیم.

ترس به خودی خود پدیده‌ای طبیعی است و هنگامی که شما می‌خواهید به دنبال عمیق‌ترین امیال و خواسته‌های خود بروید و زندگی رویایی خود را رقم بزنید، کاملا طبیعی است که ترس به درون ذهن شما را راه پیدا کند. اما اینکه ترس شما را از کوچک‌ترین حرکتی باز دارد یا اینکه انگیزه‌ای برای قوی‌تر شدن شما شود، کاملا بستگی به واکنش یا پاسخی دارد که ذهن شما تعلیم دیده تا در برابر موقعیت‌های هراس انگیز از خود نشان دهد. اکثر افراد می‌خواهند نشان دهند که شکست‌ناپذیرند. اما ترس‌های درونی‌شان آن‌ها را در هم می‌شکند. بنابراین نباید گذاشت ترس عادت شود و بخواهد شما را کنترل کند. زیرا هیچ‌چیزی در زندگی همچون ترس، جلوی شکوفایی پتانسیل‌های آدمی را نمی‌گیرد. ترس رویاهای انسان را در هم می‌شکند و مانع از این می‌شود که جوامع و سازمان‌ها به پیشرفت‌های بزرگ دست پیدا کنند. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۶۵۸۷۰۰
۱۳۹۹/۰۳/۲۴

خدارو شکر

the king
۱۴۰۰/۰۲/۲۹

خیلی معمولیه چیزایی رو میگه که اکثرا میدونن

زمان

۵ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۱۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۱۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان