دانلود کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟ با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟ اثر جان بتی استاچنر

دانلود و خرید کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟

معرفی کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟

کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟ داستانی جذاب و شنیدنی از جان بتی استاچنر است. داستان صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟ درباره‌ی خانواده‌ی مزرعه‌داری است که فکر می‌کنند داشتن یک گاو حسابی به دردشان می‌خورد. 

کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟ را با ترجمه‌ی کوثر خدامی و صدای فاطمه فرجی، مهرانه امروانی و محمد قدم‌پور بشنوید و لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟

زندگی توی یک مزرعه چه شکلی است؟ فکر می‌کنید باید جالب باشد که مرغ و خروس نگه داریم و هر روز با تخم‌مرغ‌های تازه نیمرو درست کنیم یا صبر کنیم تخم‌مرغ‌ها تبدیل به جوجه بشوند و بچه‌ها را با جوجه‌ها حسابی سرگرم کنیم؟ جان بتی استاچنر یک داستان بامزه درباره‌ی زندگی در مزرعه نوشته است: شلومو و ریوکا یک مزرعه‌ی کوچک دارند. آن‌ها پنج‌تا بچه دارند به اضافه‌ی دوازده‌تا مرغ و خروس و مقداری پول. یک روز ریوکا که حسابی فکر کرده است به شلومو پیشنهاد می‌دهد با پولی که دارند، یک گاو بخرند. خب با داشتن یک گاو آن‌ها می‌توانند شیر و پنیر تازه هم داشته باشند... شلومو هم حسابی به این موضوع فکر می‌کند و توی ذهنش رویاهایی زیادی می‌سازد... فقط یک سوال باقی می‌ماند: مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟ 

کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان گروه سنی پیش از دبستان و کودکانی که به مدرسه می‌روند، از شنیدن کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟ لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب صوتی مرغ‌ها هم می‌تونن شیر بدن؟

یک روز ریوکا گفت: «ما یه عالمه تخم‌مرغ از مرغ‌هامون داریم، ولی اگه یه گاو هم داشتیم، می‌تونستیم شیر و پنیر هم داشته باشیم.»

شلومو به حرفی که همسرش زده بود، فکر کرد. آن شب، روی تخت دراز کشید و آنقدر به این موضوع فکر کرد که خوابش برد. شلومو یک آدم خیال‌پرداز بود و خب طبیعتا، آن شب هم یک رویا دید… 

توی خوابش یک گاو را دید که در حال خوردن علف‌های تازه‌ی مزرعه‌شان بود. بعد متوجه ریوکا شد که داشت گاو را می‌دوشید. شلومو از خواب بیدار شد. از جایش پرید و فریاد زد: «آرررره! خودشه!»

نظرات کاربران

احسان
۱۴۰۰/۰۱/۲۹

عالیه فقط گرونه

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان