دانلود کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون با صدای عارف امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون اثر نیک هیلی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون

معرفی کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون

کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون، داستانی از نیک هیلی و ترجمه‌ی کیوان فرجی برای کودکان است. کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون داستان دختری است که از زندگی روستایی خوشش نمی‌آید و روزی تصمیم می‌گیرد برای زندگی به شهر برود.

نسخه صوتی کتاب زندگی شهری فان بِرَون را می‌توانید با صدای عارف امیری و مهرانه امروانی بشنوید و از یک داستان زیبا لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون

فان بِرَون دختر کوچکی بود که همراه خانواده‌اش در یک خانه‌ی قدیمی در انتهای یک جاده‌ی خاکی زندگی می‌کرد. اما او اصلا زندگی روستایی را دوست نداشت. فان برون از کثیفی، بویِ مزرعه، زمین‌های صاف و خیابان‌های خاکی بیزار بود. به همین دلیل هم فان بِرَون وقتی که خروشید غروب می‌کرد از پنجره‌ی اتاقش به بیرون خیره می‌شد. او غروب خورشید را تماشا می‌کرد که از انتهای علفزار پایین می‌رفت و صدای گاوها را از دور می­‌شنید. فان نه فقط زندگی در شهر را دوست داشت، بلکه همه چیز را در مورد زندگی شهری می‌دانست. او این‌ها را از فیلم‌ها یاد گرفته بود. فان هر جمعه به شهر می‌رفت و بلیط سینما می‌خرید. بیشتر وقت‌ها، لَری کوچولو رو هم با خودش می‌برد. یک روز فان بِرَون تصمیم گرفت به شهر برود و آنجا زندگی کند.

کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون برای کودکانی که به مدرسه می‌روند، لذت‌بخش است. 

بخشی از کتاب صوتی زندگی شهری فان بِرَون

یک جمعه فان تصمیم گرفت برود و توی شهر زندگی کند. او می‌توانست لباس‌های قشنگش را بپوشد و تو پیاده‌روهای شلوغ قدم بزند و تو برج‌های بلند زندگی کند. فان با خودش گفت: «همینه! من می‌خوام از اینجا برم.»

لری پرسید: «منظورت چیه فان برون؟ اگر تو بری کی منو به سینما ببره؟»

توی خانه فان درمورد تصمیمش به خانواده‌اش گفت. پدرش گفت که همچین چیزی ممکن نیست. مادر اضافه کرد: «عزیزم تو باید از این چیزایی که ما اینجا داریم، خوشحال هم باشی!»

«ما اینجا چیز زیادی نداریم! ساختمون‌های بلند یا تاکسی. خیابون‌های شلوغ و نورانی...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان