دانلود کتاب صوتی ترفلگار با صدای عارف امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی ترفلگار

کتاب صوتی ترفلگار، نوشته‌ی استفن کاسگروف، داستان اژدهای مهربانی است که در چمنزار جزیره‌ی سرندیپیتی زندگی می‌کند و همیشه دوست دارد بقیه حیوانات را خوشحال کند.

کارن اقوامی داستان ترفلگار را به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی ترفلگار را با صدای عارف امیری، مهرانه امروانی و محمد قدم‌پور می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی ترفلگار

در دوردست­‌ها، وسط اقیانوس آبی رنگ زیبا، جزیره‌ای به نام سِرِندیپیتی وجود داشت. بالای کوه­‌های بلند جزیره‌ی سرندیپیتی، دره­‌ای وجود داشت که از یک چمنزار عجیب پوشیده شده بود. چمنزار با بقیه جاها فرق داشت، چون حیوان­اتی که آنجا زندگی می­‌کردند، خیلی مهربان و دوست‌داشتنی بودند.

اما عجیب بودن چمنزار دلیل دیگری هم داشت.آن اطراف یک حیوان  خاص به اسم ترَفِلگار زندگی می­‌کرد که یک اژدهای مهربون و آروم با بال­‌های بزرگ بود. ترفلگار زندگی آرامی داشت و ازش خیلی لذت می­‌برد. او همیشه به دنبال مهربانی و خوبی کردن به دیگران بود و به همین دلیل آن چمنزار را برای زندگی انتخاب کرد. یک روز ترفلگار تصمیم گرفت کاری بکند که همه‌ی حیوان‌های چمنزار خوشحال بشوند. اما هیچ چیز طبق نقشه‌ای که کشیده بود پیش نرفت...

کتاب صوتی ترفلگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید کتابی خاص و بامزه درباره‌ی موضوع مهربانی بخوانید، کتاب ترفلگار را انتخاب کنید. 

جملاتی از کتاب صوتی ترفلگار

ترفلگار که دید اوضاع اینطور است، خیلی ناراحت شد. او فقط می‌خواست با آوردن سنگ طلایی شادی رو به چمنزار محل زندگی‌شان بیاورد. اما به جایش آن سنگ چیزی به جز عصبانیت و بدی نیاورد. ترفلگار با خودش فکر کرد: «آه... مطمئنم همه‌چیز بهتر می‌شه. راسوها بالاخره یاد می‌گیرند که چطور باهم کنار بیایند تا همه بتونن از وجود اون سنگ لذت ببرند.»

اما هیچ‌چیز بهتر نشد. اتفاقا خیلی بدتر هم شد. ناگهان یک نقشه به سر کیت زد که با عملی شدنش، صاحب سنگ هم مشخص می‌شد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان