دانلود کتاب صوتی شکارچی‌ها با صدای امیرحسین صداقتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شکارچی‌ها اثر کن گوئن

دانلود و خرید کتاب صوتی شکارچی‌ها

معرفی کتاب صوتی شکارچی‌ها

کتاب صوتی شکارچی‌ها، اثری از کن گوئن است. شکارچی‌ها داستان پلنگی است که در جنگل اسم او را روح جنگل گذاشته‌اند. هدیه آرمان مترجم این کتاب است و ناشر آن انتشارات صوتی آوا رسا می‌باشد. 

درباره‌ی کتاب صوتی شکارچی‌ها

کن گوئن نویسنده‌ی کتاب شکارچی‌ها سعی می‌کند در کتاب‌هایش با زبان ساده و قابل فهم، بچه‌ها را با مسائل زندگی و پدیده‌های طبیعی آشنا کند. کتاب شکارچی‌ها از پلنگی به اسم روح جنگل می‌گوید، که شکارچی بسیاری قوی‌ای در جنگل است. این کتاب به سوالاتی مانند اینها می‌پردازد: خصوصیات یک شکارچی باید چطور باشد؟ چگونه می‌تواند آن چیزی را که می‌خواهد شکار کند، پیدا کند و چطوری می‌تواند آن را بگیرد. شما فکر می‌کنید روح جنگل می‌تواند بپرد؟ اگر می‌تواند چقدر؟ در کتاب صوتی شکارچی‌ها جواب این پرسش‌ها و هر سوال دیگری که درباره‌ی شکارچی‌های طبیعت را دارید، می‌گیرید!

کتاب صوتی شکارچی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی شکارچی‌ها برای کودکان پیش دبستانی، کودکانی که به مدرسه می‌روند و نوجوانان جذاب و خواندنی است. اگر به مسائل طبیعی حیوانات وحشی علاقه دارید، از شنیدن این کتاب لذت می‌برید.

جملاتی از کتاب صوتی شکارچی‌ها

خورشید تقریبا غروب کرده بود. او از روی درخت پرید و پایین آمد و در سکوت کامل شکارش را شروع کرد، دقیقا همان طور که از مادرش یاد گرفته بود. امشب چه چیزی پیدا می‌کند؟ او چه موجودی است؟ به هر موجودی که بقیه‌ی حیوانات را می‌کشد و به عنوان غذا از آن‌ها استفاده می‌کند، شکارچی گفته می‌شود. 

روح جنگل! این اسمی است که برای پلنگ سیاه گذاشتند.

 طعمه‌ی این شکارچی بدون اینکه چیزی بفهمد در سکوت کامل تعقیب میشود و تا بخواهد متوجه چیزی بشود، دیگر خیلی دیر شده. بعد بهش حمله می‌کند و تنها چیزی که قربانی احساس می‌کند، فک و دهن قوی شکارچی است. این شکارچی حیله‌گر می‌تواند پرشی به طول هفت متر و شصت سانتی متر داشته باشد!

نظرات کاربران

nasren asadi
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

فکر می کردم جذاب نباشد ولی عالی بود

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان