دانلود کتاب صوتی گربه روح با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی گربه روح

کتاب صوتی گربه روح، نوشته‌ی ایو بانتینگ داستانی جذاب و شنیدنی از روح گربه‌ی کوچولویی به اسم ملوان کوچک است که سال‌های سال مشغول کار در فانوس دریایی شهر پرت کریک بوده است.

یاسین محمدنیا کتاب گربه روح را به فارسی ترجمه کرده است. می‌توانید نسخه صوتی کتاب گربه روح را با صدای سامان قلیچ‌خانی و مهرانه امروانی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی گربه روح

آیا تا به حال قصه‌ای را شنیده‌اید که یک روح برایتان تعریف کرده باشد؟ چی؟ روح‌ها نمی‌توانند قصه تعریف کنند؟ خب اینجا ما یک گربه روح داریم که چندسال کنار همکارش خانم مگی مک‌کالن، در فانوس دریایی شهر پرت کریک کار می‌کرد. اما وقتی که مرد تصمیم گرفت دوستش را ترک نکند و همیشه کنار او بماند. بعد گربه روح، چیزهای خیلی زیاد و عجیبی را دید که حالا می‌خواهد همه‌شان را تعریف کند. 

کتاب صوتی گربه روح را به چه کسانیش پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی گربه روح برای همه‌ی بچه‌هایی است که دوست دارند داستان‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز بشنوند. 

جملاتی از کتاب صوتی گربه روح

«من یک گربه به نام ملوانِ کوچیک هستم که توی فانوس دریاییِ پُرت کَریک به ­همراه دوستم، خانوم مَگی مَک‌­­­کالِن زندگی می­ کردم. اون سال­‌های زیادی مسئول برجِ فانوسِ دریایی بود و من هم بهش کمک می­‌کردم. وقتی مُردَم، تصمیم گرفتم دوستم رو ترک نکنم و برای همیشه باهاش بمونم.حالا می‌­خوام اتفاقات جالبی که به عنوان یک روح شاهدشون بودم رو براتون تعریف کنم.»

مردم شهر پُرت کریک به خانومِ مَک­‌کالِن خیلی علاقه داشتند و دائما از اینکه هیچوقت یادش نمی‌رود فانوس را در شب روشن کند تعریف می­‌کردند.آن‌­ها می‌گفتند تعداد قایق­‌ها و کشتی‌­هایی که تا حالا مگی از تاریکی دریا نجات داده غیی قابل شمارش است و بدون کمک او، صخره‌­ها، دریانورد­ها و قایق‌­هایشان را تکه تکه می­‌کردند. برای همین وقتی قایق ها از کنارِ برج رد می‌شدند، به­ نشانه­‌ی تشکر از مگی، برایش بوق می­ زدند...

نظرات کاربران

فقط خدا
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

بدک نیست

کاربر navid mirkiani
۱۴۰۲/۱۲/۰۷

خوب

کاربر ۱۹۲۲۴۳۴
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

این کتاب همان کتابی بود که من میخواستم

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان