دانلود کتاب صوتی گربه‌ی تایتانیک با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گربه‌ی تایتانیک اثر مارتی کریسپ

دانلود و خرید کتاب صوتی گربه‌ی تایتانیک

معرفی کتاب صوتی گربه‌ی تایتانیک

کتاب صوتی گربه‌ی تایتانیک، اثر مارتی کریسپ داستانی جذاب و شنیدنی از  یک گربه‌ی کهربایی رنگ خاص است که در سفر بزرگ و فراموش نشدنی کشتی تایتانیک، همراه است.

داستان گربه‌ی تایتانیک را کیوان فرجی به فارسی برگردانده است. نسخه صوتی کتاب گربه‌ی تایتانیک را می‌توانید با صدای مهرانه امروانی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی گربه‌ی تایتانیک

تایتانیک کشتی به بزرگی نامش بود . ارتفاع تایتانیک ده طبقه و طولش به اندازه چهار چهارراه بزرگ یک شهر بود. تایتانیک در حقیقت یک شهر شناور بود که درونش رستوران، اداره پست، کتابخانه، استخر، زمین اسکواش، سالن ورزشی، و حتی حمام ترکی وجود داشت. این کشتی جدید، حامل برخی از ثروتمندترین افراد دنیا و همینطور مهاجرینی فقیر از ایرلند، سوئد، نروژ، کرواسی، بلغارستان، پرتقال، و سوریه بود. جیم هم قرار بود به عنوان خدمه‌ی کشتی در این سفر بزرگ با تایتانیک همراه باشد. جیم هربار که به هرجایی چشم می‌انداخت، گربه‌ای را می‌دید. گربه‌ای کهربایی رنگ و زیبا. اسم گربه را گربه‌ی تایتانیک گذاشته بود.

از آنجایی که بدنه شناور آن از محفظه ای ضد آب درست شده بود، مردم فکر می کردند تایتانیک هرگز غرق نمی شود…

کتاب صوتی گربه‌ی تایتانیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید داستانی جالب بشنوید و در ضمن آن با قصه‌ی کشتی بزرگ تایتانیک هم آشنا بشوید، داستان گربه‌ی تایتانیک را انتخاب کنید.

جملاتی از کتاب صوتی گربه‌ی تایتانیک

هر بار که جیم به اطراف خودش نگاه می کرد، یک گربه آنجا بود. گربه‌ای با دم کهربایی رنگ که آن رو در هوا می‌رقصاند و در طول مسیر کشتی سازی راه می‌رفت. بعضی ها ادعا می‌کنند که گربه ی کهربایی رنگ می‌تواند آینده را ببیند. اما خود جیم معتقد بود که آن گربه خوش شانسی می‌آورد. پدر او در کشتی‌سازی بلفاست کار می کرد و از این رو همه‌ی افسانه‌ها در مورد گربه‌ها و کشتی‌ها را می‌دانست. جیم به کشتی رسید که مانند برجی بزرگ در آب غوطه‌ور بود. رنگ تازه‌ی سفید و سیاه او انگار در نور خوشید می‌درخشید. او از اینکه در اولین سفر کشتی خدمه‌ی آن بود، احساس خوشبختی می‌کرد. این اولین سفر جیم هم بود. در مسیر رسیدن جیم به عرشه‌ی کشتی چشم‌های او به دودکش بزرگ کشتی خیره شد و سعی می‌کرد تمام جزئیات کشتی را یاد بگیرد، همان گربه که قبلا دیده بود، آنجا بالای یک ستون نشسته بود. گربه از ستون پایین پرید و به سمت جیم اومد

نظرات کاربران

Arshiya Goodarzi
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

خیلی خوب بود

vida
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

اگه یه کتاب بلند صوتی می خواید اصلا پشینهاد نمی کنم

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان