دانلود کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس اثر ایمی بیسنت

دانلود و خرید کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس

معرفی کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس

کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس، داستانی از ایمی بیسنت درباره‌ی هریت کلفکس ریزه میزه است که شغل حساسی در فانوس دریایی به دست میاورد و باید بتواند خودش و توانایی‌هایش را به همه مردم اثبات بکند. یاسین محمدنیا داستان چراغ خانم کلفکس را به فارسی برگردانده است و انتشارات آوا رسا نسخه صوتی آن را با صدای عادله نهاوندیان و پریسا یحیی‌زاده در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس 

حالا که خانم هریت کلفکس، کنار فانوس دریایی ایستاده است، باد سردی که از سمت دریاچه میاید را احساس می‌کند. فانوس دریایی سه سال پیش ساخته شده است و حتی روی دیوار کنارش، سالی که ساخته شد را هم نوشته‌اند. هریت ساخته شدن فانوس را دیده بود و حالا با چندتا وسیله‌ی کمی که داشت، کنار دیوار رو به روی فانوس ایستاده بود. بدون اینکه جایی داشته باشد که برود، خانه‌ای که در آن زندگی کند یا پولی که با آن بتواند غذا بخرد.

ایمی بیسنت در کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس، تلاش‌های هریت را نوشته است. چون او با وجود جثه‌ی کوچکی که دارد باید بتواند از پس وظیفه‌اش در فانوس دریایی بربیاید و همه باور کنند که او می‌تواند این کار را انجام دهد.

کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

داستان کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس برای بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند، جذاب و شنیدنی است. اگر دوست دارید بچه‌ها کتاب‌هایی با موضوعات تلاش کردن برای رسیدن به اهدافشان بخوانند، کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس گزینه‌ی مناسبی است.

جملاتی از کتاب صوتی چراغ خانم کلفکس

با قبول انجام آن کار، او و دوستش آن یک خانه برای زندگی کردن داشتند و هریت هم سالی ۳۵۰ دلار پول درمی‌آورد. خانم کلفکس نفس عمیقی کشید. چشم‌هایش را بست و گفت: «از پس این کار برمیام.»

او در کمترین زمان ممکن تمام وظایفش در فانوس دریایی را یاد گرفت. شغلش خیلی حساس بود و باید قایق‌ها و کشتی‌ها را راهنمایی می‌کرد. اما به خاطر هیکل لاغری که هریت داشت، خیلی نمی‌توانست خودش را ثابت بکند و مردم به توانایی‌هایش شک داشتند. آن‌ها فکر می‌کردند که خانم کلفکس فقط به خاطر اینکه پسرخاله‌اش نماینده‌ی کنگره‌ی آمریکا بود، توانست مشغول به کار شود. اما هریت می‌خواست هرطور شده بهشان ثابت کند که اشتباه می‌کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان