دانلود کتاب صوتی خرس عروسکی تدی با صدای نفیسه فتحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خرس عروسکی تدی اثر فرانک مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی خرس عروسکی تدی

معرفی کتاب صوتی خرس عروسکی تدی

کتاب صوتی خرس عروسکی تدی، اثر فرانک مورفی یک داستان تاریخی از رئیس جمهور آمریکا، تئودور روزولت است. در این داستان بامزه ما با تاریخچه و دلیل نامگذاری اسم خرس‌های عروسکی به تدی، آشنا می‌شویم. کارن اقوامی داستان خرس عروسکی تدی را به فارسی ترجمه کرده است و ناشر آن، انتشارات آوا رسا است. 

درباره‌ی کتاب صوتی خرس عروسکی تدی

کتاب صوتی خرس عروسکی تدی داستانی است درباره‌ی مردی با سبیل‌های پر پشت. این مرد در داستان ما نقش خیلی مهمی دارد. او رئیس جمهور آمریکا است. اما الان ما به این بخش کار نداریم. در واقع می‌خواهم برایتان یک داستان دیگر تعریف کنم. حتما شما هم توی خانه‌تان یک خرس عروسکی دارید. اسمش را ممکن است هرچیزی گذاشته باشید! اما خبر دارید که توی کل دنیا به این خرس‌های عروسکی، خرس عروسکی تدی می‌گویند؟ خب! من می‌خواهم توی این کتاب صوتی برایتان تعریف کنم که چطور شد که اسم این خرس‌های عروسکی، تدی انتخاب شده است. 

کتاب صوتی خرس عروسکی تدی، داستان جالب پشت انتخاب اسم خرس‌های عروسکی است.

کتاب صوتی خرس عروسکی تدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی خرس عروسکی تدی برای کودکان پیش دبستانی و کودکانی که به مدرسه می‌روند، جذاب و شنیدنی است. 

جملاتی از کتاب صوتی خرس عروسکی تدی

زمان‌های قدیم در روزهای اولیه‌ی کشور آمریکا که بیشتر سطحش پوشیده از جنگل سر سبز بود، حیوانات به آزادی در صحرای بزرگ آمریکا پرسه می‌زدند. 

در شهرها صدای سم اسب‌ها هنگامی که درشکه‌های سیاه را توی خیابون‌های شلوغ می‌کشیدند، به گوش می‌رسید. قطارها با دود سیاه در حومه‌ی شهر حرکت می‌کردند. شهرها و روستاها رو به دشت‎ها و جنگل متصل می‌کردند و مسافران را از وسط بخش‌های جنگلی آمریکا رد می‌کردند. در آن زمان مردی قوی و ماجراجو با یک سیبیل پُر پشت زندگی می‌کرد. آن مرد رئیس جمهور ایالت متحده‌ی آمریکا بود و اسمش تئودور روزولت بود. مردم آمریکا عاشق رئیس جمهورشان بودند و او را تدی صدا می‌کردند!

نظرات کاربران

زهرا سنیک
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

باید بلند شود

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان